Praktikanti nam vode firmu?

O našem programu prakse iliti treningu za posao

7 (1) (1).jpg

Kod nas praktikanti ne kuvaju kafu, ne idu po burek, i ne znaju ko sve pije sveže ceđenu pomorandžu sa dodatkom goji bobica. Kod nas praktikanti vode firmu.

 

Mi verujemo da je praksa jedini način da počneš da radiš u advertajzingu. Ne postoji nijedan studentski program koji te može sasvim pripremiti za rad u agenciji, pa verujemo da agencija mora biti i dobra škola. Mislimo da smo uspeli da napravimo dobru školu. Najbolji dokaz za to je da je od četiri Accounta Manager-a, troje završilo ovaj program kod nas. U proseku imaju dve godine radnog iskustva, uključujući ovu praksu, a posle Miloša i Gorana preuzimaju najviše odgovornosti u firmi. Sigurni smo da im je dosta pomoglo što su počeli karijeru baš ovim programom.

 

KAKO IZGLEDA PRAKSA?


Tačniji naziv bi zapravo bio program obuke, jer cilj naše prakse nije da odradiš određeno vreme i dobiješ sertifikat, niti je da nam odradiš gomilu glupog posla koji niko ne želi da radi. Cilj je da što pre istreniramo Social Media Managera. Za to nam je potrebno 5 meseci. Od prvog dana imaš realne odgovornosti i radiš puno radno vreme. Znamo da je zahtevno, ali zato je praksa i plaćena.

 

Svakog meseca imaš evaluaciju svog rada. Ukoliko ostatak tima veruje da možeš samostalno da izneseš zadatke iz tog meseca prolaziš u naredni. Ukoliko uspešno završiš svih pet meseci, ponudićemo ti poziciju Social Media Menadžera u našem timu. Pošto smo sigurni da možeš samostalno da vodiš društvene mreže bilo kog klijenta i uvek nam treba ljudi na ovoj poziciji, ova ponuda je zagarantovana - na tebi je da pokidaš praksu! Do sada se ispostavilo da oko 50% praktikanata završi praksu, ali imaćeš mnogo stvari na tvojoj strani: mentora, NUMEMe i kolege.

 

Mentor će voditi tvoju praksu, biti tu da te usmeri kroz zadatke, da ti objasni sve što te buni i da te uklopi u tim. NUMEMi su prezentacije sa uputstvima za skoro sve, od WiFi passa do kancelarijskih pasa, od principa fotografije do toga kako radi oprema, od toga kako se piše copy do toga kako se pravi kampanja... NUMEMe smatramo najboljim udžbenikom za digitalni marketing u regionu. Udžbenik ništa ne vredi bez tima koji će te uključiti na projekte gde možeš da ga primeniš. Verujemo da je najzdraviji način da tim raste kroz nove SMM, tako da svi ovde navijamo za tebe!

 

svi koji su ikada završili Žiška praksu

 

Radićeš:

 

COMMUNITY MANAGEMENT

 

Dobićeš prave klijente, pratićeš njihove Facebook stranice ili Instagram profile i komunicirati sa svima koji se jave: sa fanovima i hejterima. Napisaćeš svoj prvi mejl klijentu, da odobriš neku zakučastu komunikaciju. Naučićeš kako se brendovi razlikuju po tonu komunikacije i da je svaki komentar na društvenim medijima copy za sebe.

 

Kako Olga dizajnerka vidi CM posao.

Full disclosure: Olga je čudna, ne CMovi.

 

COPYWRITING

 

Naredna dva meseca ćeš se fokusirati na osmišljavanje kreativnih ideja. Osmišljavaćeš postove za što širi spektar naših klijenata, od onih koji divljaju na Instagramu, do onih koji prodaju sofisticirane proizvode na Linkedinu. Verovatno ćeš prvi put objaviti post koji si sama smislila. Dobićeš prve lajkove na svoju ideju. Počećeš da razmišljaš kako tu istu kreativnost da koristiš u kampanjama, scenarijima, produkcijama, prezentacijama... verovatno ćeš otići na prvi sastanak sa klijentom.

 

 

FOTOGRAFIJA

 

Naredna dva meseca ćeš se upoznavati sa našim kamerama, svetlima i pratećom opremom i učićeš osnove fotografije i obrade fotografije, video produkcije i montaže. Živimo u doba vizualnih medija i ovo znanje će ti biti neophodno u poslu. Nećeš postati profi fotograf, ali znaćeš da napraviš pismenu fotografiju. Zbog ovoga će tvoje stranice odskakati od konkurencije i bolje ćeš razumeti šta možeš da očekuješ od dizajnera, producenata i fotografa.

 

 

ACCOUNT

 

Iako ova reč nije uspešno prevedena za nekoliko decenija koliko postoji oglašavanje u Srbalja, osnovni koncept je poprilično jednostavan: Account je odgovoran da klijent bude zadovoljan. Šta to tačno uključuje i gde prestaje Account, a počinje nešto drugo nismo uspeli da se dogovorimo za 100+ godina koliko postoji oglašavanje u Amera. Mi imamo svoju filozofiju. To za tebe znači da ćeš na ovome raditi od prvog dana prakse i nikad nećeš prestati. Prodavaćeš, argumentovaćeš, planiraćeš, legaćeš na rudu, haslovaćeš – osiguravaćeš da se stvari dešavaju.

 

 

 

KAKO DA SE PRIJAVIŠ:

 

Pre svega, razmisli još jednom da li je ovo za tebe. Možda pokušaš prvo kući, vidiš da li ti prija. Zatim napiši jedan kršten mejl na posao@ziska.rs. Privuci nam pažnju nekako. Do sada smo dobijali tekstove, ppt, video klipove, pesmice, kartonske ptice, cigle, pisma, hologramske zapise! Reci nam šta misliš o nama, nekom našem blogu, našem podcastu, bilo čemu što radimo.

 

Treba nam i tvoj CV, svakako ćemo ti stalkovati Insta i LI, ali iskoristi ovu priliku da započnemo razgovor na cool način. Nijedna firma ne želi da dobije templejt propratno pismo, ni mi u tom smislu nismo jedinstveni.

 

Ako se tvoja prijava izdvoji, pozvaćemo te na test.

 

Ovaj poziv je otvoren stalno

 

TEST?

 

Da, test. I to pismeni, koji se radi 90 minuta i testira tvoju analitičnost, kreativnost i znanja iz digitalnog marketinga. Zvuči kao heavy ex-cathedra ali nema potrebe da odmah guglaš definicije svih pojmova i skraćenica u digitalu. Dobićeš gomilu konkretnih zadataka i želimo da vidimo kako razmišljaš. Ako imaš zdravu pamet i dobru volju – ostalo ćeš naučiti.

 

E da, šalili smo se za ove hologramske zapise. Ali, voleli bismo da dobijemo jedan.

 

🔥 🔥 🔥

 

ŠTA KAŽU NAŠI BIVŠI PRAKTIKANTI?

 

Sonja: “Tokom prakse svi navijaju za tebe i zaista žele da postaneš deo tima i izboriš se uspešno sa svim izazovima. Čak iako u jednom trenutku shvatiš da ovaj posao nije za tebe, do tada ćeš već naučiti gomilu novih i korisnih stvari. I najvažnije, upoznaćeš žiške (22 za sada, and still counting) – tim ljudi koji potpuno dekonstruiše tradicionalnu ideju posla i kategorije „strogog“, „ozbiljnog“, „dosadnog“, „korporativnog“ koje uvek idu uz nju.”

 

Jelica: “Sam početak prakse može se slikovito prepričati poslovicom “baciti u vatru”. Dok navikneš da pick-up-uješ dnevne taskove, ostaješ pred gorućim “kreativnim procesom” koji te kali da izbaciš dobro pečene ideje za content. Vremenom, pronađeš svoj jedinstveni kreativni proces, i onda sve ide lagano.”

 

Antonio: „Mnogo novih zadataka, odgovornosti, mailova, zastrašujuća hrpa skraćenica koje ne razumeš, negativni feedback klijenta... I mnogo kvalitetnih uputa mentora, podrška kolega, uzbuđenje jer radiš nove stvari i blaga mučnina od količine loših fora koja se proizvede svakoga dana. I sve ostane više-manje isto i nakon prakse, sem što bolje poznaješ raspored foldera na serveru.”

 

Dale: „Džaba se pripremaš i čitaš šta smo rekli i doživeli. Ako stigao/la do toga šta ja mislim o praksi, već znaš da li bi voleo/la da dođeš. Nama bi bilo drago da te vidimo. Pričam ti o svemu na pauzi.“

 

Radule: „Verovatno si video/la negde kako se obrađuje metal – ubaci se u vatru, a onda čekića dok ne nastane ono što treba. Metafora jeste teška, ali bitno je da znaš - procesom kaljenja nastaje najjači čelik, a Žiškini kovači znaju šta rade.”

 

🔥 🔥 🔥

 

SREĆNO!

68