Schweppes

Na kuglanju sa Jakovom Švepom

Schweppes Skittle photoshoot ili Kako smo oborili svih 9 čunjeva

Na kuglanju sa Jakovom Švepom

Schweppes je odlučio da na velika vrata ponovo uvede svoju najstariju originalnu flašicu iz 18. veka. Oblik boce zapravo je oblik čunjeva koji se koriste u kuglanju, pa otuda i naziv skittle bottle. Dobili smo priliku da bacimo kuglu u pavcu ozbiljnog photoshootinga koji prati ovu kampanju. Kako smo uspeli da estetiku globalnih kampanja i originalnu Schweppes priču prenesemo na naše tržište u par koraka?

 

Korak 1: Hvatanje zaleta

 

Imamo pravo na samo jedan pokušaj, a da bi kuglu bacilli tačno po sredini staze potrebno nam je 30 savršenih fotografija sa 2 snimajuća dana. Priprema zahteva detaljno osmišljavanje shotliste. Ako se ovde spotaknemo, već smo izgubili.

 


 

Korak 2: Jačom nogom napred

Za ovakvu avanturu potreban nam je fotograf, rasvetljivač sa svom mogućom opremom, četiri modela, jedan stilista, jedan makeup&hair artist, odobrena lokacije za snimanje, pun kofer propsa. Svi oni moraju biti u isto vreme, na istom mestu tog snimajućeg dana. Da bi se sve to desilo, potrebno je 230 telefonskih razgovora, isto toliko mejlova i malo manje sastanaka.

 


 

Korak 3: Zauzmi položaj

 

Zvezde snimanja, skittle flašice koje smo prethodno naručili od braće Grka, sigurno stižu na našu adresu. Tim je kompletan i konačno krećemo na samu lokaciju, moleći Boga da se ne sapletemo jedni o druge i polomimo obe grčke bočice. Fotograf dobija shotlistu, modeli konkretna uputstva, a vlasnik lokala gomilu foto-opreme čudno raspoređene po prostoru. Nakon dva dana snimanja, i mi dobijamo ono po šta smo došli i poslednji put se čuje - imamo je!

 


 

Korak 4: Baci kuglu

 

Na kraju, bacili smo kuglu tačno po sredini staze, kakav strike!

 


0