Coca-Cola

Šta je to snimajući dan?

Zašto se pola firme popakuje u kola da zableji sa nekim klincima po NBG blokovima?

Šta je to snimajući dan?

Priprema formata za digital kampanje je jedan pakao od života. Samo za video materijale ti treba: video koji radi na mute, video koji radi kao radio reklama, kratak video, video fokusiran na prvih 5 sekundi, vertikalan video... obne-video?

Video je obično najimpresivniji format u koji će se najviše ulagati medijski, pa i kreativno. Međutim, sa videom za...bava tek počinje! Ako želiš zaista da iskoristiš organic moć svojih kanala, potrebno je i uradiš 30ak static formata da na zanimljiv način nastaviš svoju priču tokom kompletnog trajanja kampanje. Jedna serija story-a se računa kao 1 format, hvala na pitanju.

Kako to utiče na produkcijski dan? Možda je najbolje da predstavimo analogijom: Snimanje TV reklame je kao simfonijski orkestar gde svi gledaju u režisera da bi se sklopili u predivnu harmoničnu celine. Naš snimajući dan je više kao kuhinja novotvorenog restorana u kojoj glavni šef urla preko ljudi koji naizgled trče u nasumičnim pravcima: neko kleči na podu da uhvati bolji kadar, neko uči modela da radi shuffle, neko proverava kadar, neko traži dobro mesto za fotku, neko viče na sve njih da se zamene.

Šta ispadne iz svega toga? Repromaterijal za nekih 70ak plasmana kroz banere, postove i web. Post produkcija traje i do par nedelja, u zavisnosti od detalja. Na primeru nagradne igre Sad je fora jača, ovo su samo neke od 74 kreative koje smo proizveli za dva snimajuća dana:

 

Facebook i Instagram video

 

 

YouTube preroll

 

 

Instagram Feed

 

 

      

 

Instagram story

 


0