DIGITAL ACCOUNT MANAGER

prijavi se za poziciju koja ne postoji!



Ti sigurno već znaš ko smo mi, a mi smo verovatno čuli za tebe. Mala je ovo industrija. Sigurno smo se sreli na nekoj konferenciji pre kovida, ili se pratimo na LinkedInu. Došao je trenutak da se bolje upoznamo.

Ti

U digital marketingu si već neko vreme. Možda godinu dana. Možda dve-tri, ko zna? Agencijsko vreme ne funkcioniše u skladu sa principima moderne nauke. Važnije od toga, znaš sve osnove ovog posla i imaš već formirana mišljenja kako svoje projekte možeš da izdvojiš od proseka na tržištu.


Imaš iza sebe nekoliko uspešnih digital kampanja, vodiš Facebook stranice, Instagram profile i YouTube kanale za neke ozbiljne brendove. Ponekad ti je muka od banera, influensera i komjunitija, ali ipak uživaš u svom radu: u analiziranju scenarija za video na kojem radiš, filozofiranju o ulozi digitala u integrisanim komunikacijama i… glupim forama, budimo realni!


Svake godine meračiš jednu 3D printanu statuu sa istarskog primorja. Ne zato što su industrijske nagrade same po sebi bitne, nego jer ti stvarno uživaš da praviš kreativne kampanje svake godine. Ti si tip osobe koja spremi kokice, otvori pivo i pusti reklame na Superboulu.

Mi

Verujemo u holistički pristup komunikacijama. Iako ćeš se ti baviti uglavnom digitalom, uvek ćeš svoje predloge analizirati u kontekstu integrisanih kampanja. Možda nemaš iza sebe nijednu ATL kampanju, ali svakako možeš da argumentuješ zašto je neka dobra, a neka loša. Analiziraš i ovaj oglas za posao dok ga čitaš, i imao bi da nam kažeš reč ili dve…


Verujemo i u slešere: ljude koji se na osnovnom nivou bave svime što prodaju interesuju ih i kreativa i analitika, i dizajn i grafikoni, i video i PowerPoint. Ako si po prirodi kreativna i radoznala osoba, mi smo okruženje za tebe.


Dosta smo o svemu ovome filozofirali na ovom blogu i u našem podkastu. Očekujemo da ćeš nas istražiti. Tipa, ovaj tekst koji smo pisali pre sto godina, ali i dalje ga potpisujemo. Ako se u nečemu ne slažemo, to je dobar početak razgovora!

Posao:

Klasičan akauntski, u agenciji koja nema akaunte. Da, naslov je laž, pozicija za koju se prijavljuješ se zove Menadžment Projekata, ali pošto još uvek nismo rastrubili o tome, niko ne bi kliknuo na takav oglas.


Iako verujemo u slešere, ne očekujemo da slešuješ od prvog dana. Očekujemo da želiš da se razvijaš u holističkog komunikacijskog stručnjaka. To znači da planiraš da pored Menadžmenta Projekata razviješ i druge veštine: kreativne, produkcijske ili medijske. Međutim, počećeš u projektima.


Dobićeš 2-3 klijenta i mentora. Vodićeš slične projekte kao što radiš sada, ali ćeš učiti neko vreme šta to sve podrazumeva kod nas. To će trajati nekoliko meseci. Prvo ćeš pokupiti administrativne i operativne razlike: zašto imate 500 Slek kanala i kako se izdaju fakture? Zatim ćeš pokupiti i suštinske razlike: npr. kako edukujemo klijenta, postavljamo očekivanja, šta pičujemo i kako osiguravamo da ti projekti budu uspešni. Pošto se znamo, znaš i koliko truda ulažemo u ovakvo filozofiranje.


Vodićeš raznovrsne projekte, u zavisnosti od tvojih veština i potreba klijenata koje vodiš. Trudimo se da nam je ažuran portfolio na sajtu, pa tamo možeš detaljno da vidiš šta sve radimo. Sarađivaćeš interno sa drugim slešerima, našom video produkcijom i dizajnom, kolegama koji se više bave medijskim delom komunikacije. Odgovaraćeš za zadovoljstvo klijenata, motivisanost tvog tima i profitabilnost.


Kada to profercera, napravićemo plan daljeg razvoja: šta želiš dalje da razvijaš?

Šta sad?

Trebalo bi već da znaš kako da se predstaviš, ali pored osnovnih stvari, obavezno pošalji i svoj portfolio: želimo da znamo koje klijente vodiš i koji su tvoji najbolji projekti, želimo da znamo tačno kakav je bio tvoj doprinos na projektu. Dovoljno je da u mejlu ostaviš linkove uz objašnjenja.


Na ovom sajtu pronaćićeš gomilu saveta za prijavu. Od saveta za CV, za propratno pismo, za intervju itd. Linkujemo ove resurse slobodno jer smo shvatili da ljudi retko pripremaju, a mi baš sa takvima želimo da radimo.


Sledeći korak je duži razgovor koji ima dva dela:


Mi ćemo pretresti svaki aspekt tvog portfolija i preispitati neke tvoje odluke. Svi mrzimo opšta mesta kao što je “Gde vidiš sebe za 5 godina” zar ne? Da bismo to izbegli, pričaćemo konkretno i nadamo se konstruktivno. Kroz to konkretno dotaćićemo se sve filozofije digitala, advertajzinga, komunikacija, života i Rastinog hapšenja.


Zatim ćemo se obrnuti i ti ćeš intervjuisati nas. Očekujemo da se dobro pripremiš za ovaj deo. Ti imaš dovoljno iskustva da možeš lako da pređeš kod klijenta, a ipak biraš da pređeš u drugu agenciju. To znači da te motiviše agencijski posao, samo još uvek nisi našla/o pravo okruženje u kome možeš da uživaš u svojoj kreativnosti. Za neke ljude mi možemo da budemo super okruženje. Za neke umemo da budemo i pakao. Na tebi je da provališ šta je od ta dva, koliko je i na nama.

A kovid?

Mi uglavnom radimo od kuće, ali nekad je neophodno da dođemo u kancelariju. Nemoguće je organizovati snimanje od kuće, a i Zoom nije prikladan za neke razgovore, kao što je recimo razgovor gde odlučuješ da ćeš promeniti posao.


Zato ćemo te pozvati kod nas u maltene praznu kancelariju da popričamo na bezbednoj distanci dok nosimo maske.

Poslednji savet:

Kada dođeš na razgovor, pitaćemo te kakvu kafu želiš. Molimo te da razmisliš unapred. Iz nepoznatog razloga, neke naše kolege ovo pitanje shvataju jako ozbiljno.


Srećno i jedva čekamo da te upoznamo!