Ostalo je istorija - Ziska

Ostalo je istorija

Lansiranje virtuelne kartice UniCredit Banke

Žiška UniCredit kamp

Virtuelna kartica je ono kad prisloniš telefon na aparat i platiš. Ko već koristi, zna koliko je korisno, a i ne samo to – osećaš se pomalo kao da si u budućnosti. Posebno kada se setiš da se pre samo desetak godina stvarao red iza kase jer neko potpisuje račun nakon plaćanja kartice. A da pre tridesetak nismo ni imali kartice, već smo vukljali svi novčanik, sa parama, vizit kartama i brojevima fiksnog telefona na papirićima, jer ne samo da nismo imali platne kartice, već ni mobilne telefone. Kad već kreneš avenijom sećanja, shvatiš i da nemaš pojma kako se popunjava menica, a neko je plaćao time; a dalje niz istoriju se plaćalo dukatima, solju, kozicom spremnom za trampu i raznim drangulijama. 

Priča o sredstvima plaćanja je suštinski priča o progresu čovečanstva. Zato je i naša kampanja odlučila da se bavi istorijom. Jer istorija, posebno u pogledu naših navika i iskustava, jeste stvar koja nas spaja, o kojoj ljudi rado vole da govore i da je se prisećaju. 

Ali, kako se priča o progresu iz ugla jedne banke?

Zbog koga se točak istorije okreće?

Za brend UniCredit banke najbitniji su Pokretači. To su ljudi od akcije, oni koji ideje sprovedu u dela, koji radije rade stvari, nego što ih planiraju. Danas je to onaj ortak iz društva koji organizuje ekipu za fudbal i drugarica koja pokrene celu ekipu da vikend provedu u Beču, a ne u Baču, jer… što da ne? 

Međutim, pokušali smo da shvatimo šta je bila njihova uloga u istoriji napretka čovečanstva. Gde su oni bili kada je izumljen točak i kada je neko provalio da je so skroz dobar način plaćanja. 

Progres se, suštinski, dešava zbog dve osobe. Jednog genijalca ili genijalke koji uz pomoć svog uma, veština i proviđenja donesu svetu nešto veliko. Ali i zbog prve osobe koja se odvaži da tu inovaciju prihvati – da je isproba i da joj vetar u leđa pre nego što postane očigledno da je to korisna stvar. Oni to čine po cenu toga da deluju blesavo. Takvi ljudi će i danas prvi prihvatiti inovaicje, u ovom slučaju virtuelnu karticu. 

Ova kampanja je o njima! Smestite se udobno i javite nam koji istorijski junak bi se najviše iznenadio virtuelnoj kartici u svojoj epohi.