Animacije - Ziska

Animacije

Ili kako produciramo sadržaj koji se mrda?

Godina je 2021. i zato nećemo objašnjavati koliko je animacija zgodan način da razmrdaš postove, privučeš pažnju ili objasniš aktivaciju. Pa ipak, danas dolazi do izražaja jedan novi trend: dinamični format je postao gotovo neophodan za efikasnu komunikaciju.

Razlog je to što su TikTok i IG Reels zauvek promenili digitalni pejzaž. Navukli smo se na dinamične formate, a statični su postali pomalo… ustajali. Pokazalo se da je video efikasniji u zadržavanju pažnje gledaoca. A što duže držiš nečiju pažnju, više informacija ćeš preneti.

Već znaš da postoji brdo načina da primeniš animaciju u svojoj komunikaciji. Nije nas mrzelo, izlistali smo svaki. Zaroni u našu listu i pronađi nešto za sebe.

Mrdajući postovi

Kada smo dobili priliku da sarađujemo sa legendarnim Bobom Živkovićem, baš smo se obradovali. Kada smo krenuli da animirano crtež slepljen na samo jedan layer, uzbuđenje je malo splasnulo.

Cilj je bio da prenesemo korisne informacije o ekologiju u okviru kampanje Mladih istraživača Srbije. Umesto dugačkog teksta kroz koji malo ko može da se probije, kreirali smo zabavan video o tome kako da se informišeš u vezi sa ekologijom.

Iseckali smo svaki element crteža, razdvojili ih u pojedinačne planove i sve zajedno animirali. Dodali smo VO i tako je nastao ovaj video post. Zvuči jednostavno kada se ispiše, ali smo sigurni da pojedini članovi produkcije imaju koju sedu više nakon ovih postova. Vredelo je, pogledajte kako je cakan i informativan ovaj post!

Za vreme karantina, Munchmallow se pobrinuo da vreme kod kuće prođe bar malo brže mališanima i roditeljima. Nastala je Mala plava knjiga, prvi priručnik za igre “kod kuće”. Pošto igre i svet mašte nikako nisu statične, odlučili smo da animiramo stranice knjige. Na taj način smo dočarali onaj osećaj magije kada jedna obična dnevna soba postane poligon za avanture.

Neka tvoj logo đuska

Doručak je najbitniji obrok dana. A kada je Digital Breakfast u pitanju, onda možda i meseca! Razmišljajući kreativno o slovu D i B, došli smo do jednog dinamičnog tostera koji za doručak servira najnovije digitalne trendove.

U Žiška podkastu pažljivo prebiramo niti interneta. Kada nam se upali lampica povodom neke, znamo da je to sledeća epizoda. Zato smo animirali špicu koja oslikava baš taj neophodni prvi korak.

Empple je prvi Employer Branding festival u Srbiji. Zdrav proces zapošljavanja i dobre prakse na radnom mestu uvek kreću od ljudi. Kada se okrenemo jedni drugima i razgovaramo o praksama koje radno mesto čine boljim, gurkamo celo tržište rada u pravom smeru. Ispričali smo ovu priču u svega 9 sekundi i dokazali da logo nije samo oznaka brenda, već i priča o njegovoj svrsi.

Explainer video, bff svakog komjuniti menadžera

Ako očekuješ da neko isprati niz koraka, objasni mu kroz video. Bilo da se radi o aktivaciji, aplikaciji, nagradnom konkursu – 2D animirani video je optimalan za jednostavnu i jasnu komunikaciju. Ako organizuješ NCP, verovatno ćeš nam dati predefinisane korake i neke vizuelne elemente kao u projektu iznad.

Ali ponekad ćemo pričati animirati priču od nule! Za Unicredit banku smo dobili novu m-Banking aplikaciju i zadatak da predstavimo sve funkcionalnosti na koncizan način. Istražili smo aplikaciju uzduž i popreko, definisali ključne poruke i dizajnirali šta je nedostajalo. Rezultat je video iznad, a imamo još radova u ovoj kategoriji – čekiraj ih sve ovde.

Youtube reklama koju ne mrziš

Koliko god da ne voliš YouTube reklame, sigurni smo da će vesela družina životinjica (za koje sumnjamo da su veverice) otopiti tvoje AdBlock srce. Kada smo dobili statične fotke Coca-Cola novogodišnjih poklona, poželeli smo da ih oživimo. Animirali smo družinu, dali smo svakom Virvirku glas i od toga je nastao najslađi Pre-Roll na YouTube-u.

Futuristički čet o digitalnoj pismenosti


Kako ubediti teense da uče ako ne moraju? Neki od naših kolega su radili u srednjoj školi i zato znamo da je misija skoro, pa nemoguća. Kažemo “skoro” jer smo pronašli način. Kreirali smo YouTube igricu. Birajući ponuđene opcije, gledalac pomaže Luki i Nađi da ne izgore na internetu. Usput upijajući znanje o digitalnoj pismenosti.

Animacijom smo oživeli chat najboljih drugara, u kom pretresamo nedoumice iz carstva interneta.  Kako ne bi bilo previše statično, Nađi i Luki smo dodelili facijalne ekspresije, tekst se kreće kao u pravom chatu, a pozadina i prelazne tranzicije dodatno razmrdavaju stvari.

/   /   /

Za kraj, sigurni smo da animacija nije uvek najbolje rešenje. Ali kada jeste, onda je stvarno bezveze da je zamenimo nečim drugim, zar ne?