NE, OZBILJNO
Ovo je kao vodič za naš blog

Ovde izgleda glupo, ali bila je dobra fora na prethodnoj strani, a?
Naši blogovi počinju za ručkom. Tako što neko ispriča dobru priču, neko drugi se nadoveže, a Goran prestane da srče nudle dovoljno da izusti “E, to bi bio odličan blog!” Nekad to bude i Slack poruka, za koju imamo sačuvan skrinšot “Piše ti se blog, vidim!?”
Mi ne pišemo zbog promocije. Ako išta, pored podkasta, nastupa, konferencija i sl. pretpostavljamo da ti je već muka od nas. Pišemo kada osećamo da ne pričamo o nekim temama dovoljno, da bismo promenili narative u industriji, kada treba o nečemu da istražimo i sredimo misli. Nekad i onako i iz gasa!
Zbog toga, naš blog nema neki skup tema. Ima nas previše i redovno se tuširamo. To znači da često imamo shower thoughts, a svi znamo da se one ne daju ukalupiti. Međutim, da bismo tebi olakšali posao, grupisali smo sve naše blogove u nekoliko grupa:
KREATIVNOST
Oštrooki pedanti će prigovoriti da ovo nije adekvatno grupisanje, jer mnoge teme su daleko šire od pojma kreativnost. Sad bismo mi napravili neku sikteruša foru na oštrooke pedante, ali pošto poznajemo svoju publiku, priznaćemo da ste totalno u pravu – ovo jeste kategorija „razno“. Tu su naši blogovi o humoru, o pop kulturi, menadžmentu i slično:
Pročitao sam 50 knjiga za godinu dana
Evo zašto sam pametniji.
Snimio sam TikTok video od 42 miliona pregleda
Evo šta sam naučio iz toga.
Ovo je najkompleksnija fora ikada
Šta uopšte znači da fora radi na toliko nivoa?
Klikni ovde za šansu da postaneš Milan Vujaklija! Ne moraš ni da se rodiš u Buhači pored Slunja.
Kreativni osvrt na klasičnu priču o tome šta je bitno
5 stvari koje sam naučio strimujući LoL
“Koga još interesuje da gleda kako neko drugi igra igrice?” Iznenadićeš se.
ADVERTAJZING
Postoje oni koji misle da su sve što treba reći o advertajzingu već rekli David Ogilvy i scenaristi serije Mad Men. Verovatno su u pravu, ali pošto se već bavimo komunikacijama, preselili bismo diskusiju na desni deo komunikacionog dijagrama: da li je iko čuo to što je rečeno? Obrazovanje u advertajzing industriji je više buvlja pijaca nego univerzitet – sa svake tezge neko nudi svoju verziju činjenica, pa ko jače viče i bolje vrti priču. U takvom okruženju, jedino što nam je ostalo je da dohvatimo gajbicu, popnemo se i zaurlamo:
Najbitniji razgovor o kom brendovi ćute.
Na Instagramu sve više pričamo o mentalnom zdravlju. Gde su brendovi?
Brend može biti Morti, ali ne i Rik
Antiheroji nikad popularniji – pa zašto ne i među brendovima?
Četiri opšta mesta advertajzinga koja moraju već jednom da umru.
A ne da uđu u tvoju kampanju!
i zašto ih nema u Srbiji
The Pepsi Ad Can Happen to You Too
Vidi kako da izbegneš da napraviš istu grešku kao Pepsi.
10 načina da (ne) ubiješ kampanju
Šibamo kampanje, ali samo ako ispunjavaju ove uslove!
Kako da Effie prijava odlično ispadne.
Da ne bude posle "šta me streffie".
Publikacija važna za našu industriju koja sjajno sumira kreative, teme tenzije i trendove koje opažamo.
DIGITAL
To nam najčešće poso. Pa eto nešto i da mi izjavimo na tu temu:
Zašto domaći brendovi nisu na TikToku?
i da li će on nestati kao Vine?
Kako da postaneš digitalac za 9 dana?
Otkrivamo ti šta ti sve pored šlema i lopate treba da postaneš digitalac za kratko vreme.
8 postova koji su znak da ste spržili community managera
Svi smo mi nekad malo zz bz.
Microinfluenceri NISU Trend za 2018.godinu
Ovde možeš otkriti čemu toliki buzz ni oko čega, ovaj, mikroinfluensera.
Zašto je Youtube rewind najbolji do sada
Da, rekli smo to. Saznaj zašto.
Saznaj kako 10 year challenge radi za brend a ne samo za narcise.
3 stvari koje jedan student treba da zna o digitalu
Ovaj tekst će pomoći svakom studentu koji se u svetu digitala oseća kao Džontra u čekaonici.
9 kampanja koje su definisale digital
Šta u agenciji znači TO TI JE ONO KAO ONO.
Šta smo naučili praveći novi sajt
O UX-u, web developmentu i psovkama.
MENADŽMENT
Iako se oblačimo kao gomila diletanata, mi se suštinski bavimo raznim menadžmentima: od društvenih medija do menadžmenta projekata. Koliko god mi delovali opušteno, postojimo kao tim zato što završavamo te projekte efikasno i na vreme. To nije moguće samo filozofiranjem o komunikacijama. Potrebna je i menadžment praksa. A praksa bez filozofije je kao slava bez rakije. Vrši poso, ali nit je zabavno nit je to to:
Pregledao sam preko 2000 CV-eva
i imam par saveta
Pročitao sam 1000 propratnih pisama
i imam par saveta
10 idiotskih načina da upropastiš sebi prijavu za posao
Što bi englezi rekli: „and counting”
5 saveta za početak karijere sa 25 godina iskustva (zajedno)
Par iskrenih saveta, da ne kažemo puškice
O NAMA
Jedan od razloga da dospeš na ovu stranicu jeste da razmišljaš o tome da se zaposliš kod nas. Očekujemo da ćeš da nas stokuješ, to je u današnje vreme deo poslovnog bontona. Ali kad već to radiš, bolje to radi kvalitetno, a to znači zaređaj prvo po ovim blogovima:
Ži ŠTA? Dozvoli da se predstavimo.
O našem programu prakse iliti treningu za posao
i šta to govori o nama
Možeš da pogledaš, ali samo iz moje ruke!
Otkrili smo mračne tajne iz mladosti naših kolega – I nisu lepe
It's morphin time!
Zašto retko izlazimo na pičeve?
Nadamo se da ćete razumeti.
Evo ko su Dwight i Jim Žiška tima.
Saznaj šta se desi kada se naši timovi nadmeću u kreativnosti.
Sve što je svetu trebalo je još jedan podkast
Vodič za goste u podkastu: Dolaziš nam u goste?
100% efektivan vodič za preživljavanje ŽIŠKA podkasta
Kako zaista izgleda praksa u Žiški? Sada sledi moja priča – priča praktikanta koji je preživeo. 3, 4, sad...