Senior Account Executive?

Nov 01, 2018

Raspisujemo konkurs za radnu poziciju!

Ako moraš da pročitaš ovaj pasus da bi znao više o nama, onda ovaj oglas najverovatnije nije za tebe. Ako ne znaš ko smo, a oglas jeste za tebe, najverovatnije ćeš imati kod koga da se raspitaš o nama. Ako znaš ko smo samo sa naših društvenih mreža, najverovatnije imaš pogrešnu sliku o nama. 

Mi smo jedna obična advertajzing agencija. Nekad malo kreativnija, uglavnom digitalna, dosta mlada, ali u suštini pileće belo sa rižotom.

A ti si…

…godinu do dve u digital agenciji. Vodiš Facebook stranice i Instagram profile za klijente. Učestvuješ na digital pitchevima i osmišljavaš digital kampanje. Tačno znaš šta znači naziv pozicije u naslovu, pa da ne dužimo.

Zašto bismo ti mi bili zanimljivi? 

Svaka agencija je sebi prva na svetu. Mi nismo, niti imamo ambiciju da budemo. Međutim, jesmo različiti.

Verujemo u holistički pristup komunikacijama. Iako ćeš se ti baviti digitalom, uvek ćeš svoje predloge analizirati u kontekstu integrisanih kampanja. Možda nemaš iza sebe nijednu ATL kampanju, ali svakako možeš da argumentuješ zašto je neka kampanja dobra, neka loša.

Verujemo i u slashere: ljudi koji se na osnovnom nivou bave svime što prodaju: copywriting, fotografija, dizajn, analitika. Ako si po prirodi radoznala osoba i ne plaši te da stalno radiš nešto novo, mi smo okruženje za tebe. Dosta smo o svemu ovome filozofirali na našem blogu, pa ako ti ovo zvuči zanimljivo, tamo možeš pročitati detaljnije.

Posao je…

ono što od njega napraviš, u zadatim okvirima. Svaki naš klijent je jedinstven. Ne kao pahulja, jer obično ostane sa nama duže od jedne zime, nego ima različite potrebe. Za neke kopamo po analitici, za neke samo fotkamo i snimamo, za neke filozofiramo o psihologiji sprskog post tranzicionog društva, za neke bacamo fore, a za neke kombinujemo sve to.

Ovo što sledi nije lista zahteva, ali jeste sve na čemu radi 6 Account Executive-a u našoj agenciji. Neki više rade account, neki više copy, neki više fotkaju, ali znaju sve sa liste. Ti ne moraš da znaš, ali ako želiš da radiš kod nas, imaćeš priliku da naučiš deo koji ne znaš. Account Executive može da:

  • Napravi plan postova u skladu sa kampanjom za za Facebook, Instagram, Instagram story
  • Fotografiše i obradi fotografiju sa proizvodom klijenta
  • Napiše scenario za kratak social video, snimi ga i montira
  • Zajedno sa timom kreira digitalnu kampanju i uobliči taj predlog u powerpoint prezentaciju
  • Napravi media plan za Facebook ili Google oglašavanje, uradi optimizaciju i izveštaj
  • Organizuje influencer kampanju koja je u skladu sa brendom i kampanjom
  • Napiše brief dizajneru za produkciju banera na osnovu KV-ja za sve formate iz media plana.

Nemoj da nam šutneš CV

Iz dosadašnjeg iskustva, oko 70% ljudi koji se prijavi sasvim zanemari ovaj pasus i “šutne” nam templejt motivacionog pisma uz CV. Mi razmatramo svaku prijavu, ali ako hoćeš da otpočnemo komunikaciju kako valja, poslaćeš nam sledeće:

  • Tvoj portfolio: pošalji nam linkove stranica, sajtova ili profila brendova na kojima trenutno radiš. Opiši nam “ja ovde pravim postove”, “ovu kampanju je bila moja ideja” isl. Mi već pratimo konkurenciju za većinu naših klijenata i verovatno smo ti često u interakcijama. Gotivimo da se upoznamo sa radom kolega, čak i ako od toga ne ispadne ništa na kraju.
  • Tvoju najbolju kreativnu ideju ikada. Ako radiš u ovoj industriji već neko vreme, sigurno ti je palo na pamet nešto suludo: bilo bi super kad bi se desilo, ali to nije bio tvoj klijent / nije bilo budžeta / taj brend ni ne postoji kod nas itd. Recimo da Loctite lansira novi proizvod, pa unajme Mileta Kitića uz slogan Jači nego ikad. KV bude njihov čuveni poster, samo što Mile visi sa plafona tako što je zalepio “rogove” od prstiju za plafon.
  • Kršten mejl upoznavanja: Dali smo ti već dve stvari o kojima možeš da pišeš u tom mejlu. Pored toga, razjasni nam ako postoje neke nelogičnosti ili nešto nedostaje u CV-u, piši što bi da menjaš posao, šta ti je interesantno kod nas, šta te inspiriše i po čemu se razlikuješ od drugih kandidata.

Zatim redovno proveravaj taj mejl sa koga šalješ prijavu. Ako ti ovo deluje očigledno, super već si ispred pola prosečnih kandidata! 

Sledeći korak je kratak razgovor i pisani test. Svi mrzimo opšta mesta kao što je “Gde vidiš sebe za 5 godina?” Da bismo to izbegli, pričaćemo konkretno, a to bolje radi kada se fokusiraš i daš nam neke ideje o kojima da diskutujemo. Test je, dakle, osnova za poslednji korak:

Intervju. Ništa strašno - ako su ljudi koji su izgovorili sledeće rečenice dobili posao, ovaj korak ti sigurno neće biti problem:

“Nemam Instagam, smaraju me društvene mreže strašno”

“U jbt, to je strašno glupo što sam rekao.”

“Pa kad mi kažeš cigla, ja odmah pomislim ubiješ čoveka i umotaš ga u tepih”

Rok za konkurisanje: 08.11.2018.