Šta je to post of the month?!

Jul 10, 2018

Možda ste videli neke crno-bele fotke na našem FB-u sa sve lovorikama? Znamo da neki od vas jesu i onda su nas pitali ŠTA JE OVO!? Neka zamršena kombinacija team building-a sa new age HR psihologijom podrške višeg menadžmenta i dodatkom svežih krofni svakog dana? Ne, nismo američki pajkani, ne padamo na krofne.

Ljudi u Žiški se pale ko hepo kockice (hehe) na svaku vrstu nadmetanja. Pola kanca su debateri u penziji, a ova druga polovina osigurava da ostanu baš tu - u penziji. Debatujemo o svemu: Da li prati džezve ili ne? Zašto ispiranje džezve nije isto što i pranje džezve? Da li je jedna Despotova tortilja dovoljna za jednu ili dve osobe? 

Pored toga, nešto i radimo – ali stvarno!

Postane haotično u našem kancu. Pogotovu kada Miljan iznese 50 Fanti za jedan post, Nađa snima Gorana kako lomi sijalicu, a neko uči da sklopi zilbericu.

Skontali smo da na kraju meseca, ne stignemo da ispratimo sve što napravimo. Stoga smo napravili jednostavno takmičenje: Apliciraš sa jednim ili par rešenja (originalna fotka, video, copy ili content strand) za koja misliš da su top iz tog meseca, važno je samo da je za klijenta. Sva ona vrhunska Žiškina digitalna umetnost koju viđate na našim kanalima je van svake konkurencije u ovom Multiverzumu, pa ne bi bilo fer da se takmiči za nagradu.

12 points goes to...

Da, to bukvalno izgleda tako – svi zaposleni sede u krugu, dodeljuju poene jedni drugima. Na tabeli se često na samom kraju preokrene situacija.

Tako je prvu pobedu u januaru odneo duo Matija & Miljan sa videom za promociju Big Pizza i WOAH aplikacije. Čekiraj ovaj kul video na ovom linku. Jede ti se pizza sad, priznaj. Odlična ideja spajanja dva brenda i strava animacija su zaslužno odnele pobedu.

Zatim, drugi mesec – prekretnica za formu ovog takmičenja – pobedu osvaja projekat, koji su Dragana i Despot osmislili za Sprite-ov Instagram. Pogledaj ovaj šestodelni niz postova na Insta feed-u, sa naslovom „To start press any key“ - izvol’te link. A imate i nove slične uvezane postove sa sve Draganom na fotelji – “Sprite lik starter pack” i “Sprite na basket terenu”.

Ček, ček, samo jedan post vs tri uvezana videa?

E, baš tako. Kako da merimo jednu fotku sa videom ili serijom fotografija? Zato Post of the month evoluira u Content of the month. I postovi i projekti su u igri. Kao dve odvojene kategorije.

U martu su se izdvojile Matijine super video-kreative, kilo explainer videa za Coca-Colinu Simply Tastly promociju – link i WOAH Loyalty – link. Takođe Matija potpisuje i ovaj ludi Sprite post, na koji smo bukvalno svi otkinuli: ludi Sprite post. …jer ima neverovatnu energiju, a spakovan je za oko sat vremena.

Ali, i bez obzira na Matijinu hiper produkciju ovog meseca, powerlifter ovaj put nije uzeo trofej. Pretekao ga je Miljan sa videom za Loyalty Fanta promociju, pogledaj na ovom linku. Kada su u pitanju promocije za ovakve aktivacije, gde se komunicira sakupljanje zatvarača i preuzimanje nagrada ili kupona, nekako uvek nedostaje kreativnosti. Kako da pokažeš čep? Fotkaš čep. Kako da pokažeš skupljanje čepova? Fotkaš gomilu čepova. Kako da pokažeš skupljanje čepova tinejdžerima? Fotkaš gomilu čepova u džepu? U rancu? Ummm... Brain freeze. Miljan je zakucao foru, format, game. Tako je u martu, na svakih pola sata neko u kancu pevao: Čep, čep, buraz, buraz!!…

Ali, Miljan nije jedini pobednik. Ovog meseca imali smo i pobednički projekat – seriju portreta za Wiener Stadtische osiguranje na temu sujeverja, koje je ufotkala Jelica (ovaj, ja).

U našoj zemlji postoje verovanja, verovatno ostaci nekih davnih paganskih običaja ili modernih lupetanja, da neki predmeti ili određene radnje donose sreću, tj. prizivaju nesreću. Kakve ovo veze ima sa osiguranjem?

Šta ako preispitamo kako zamišljamo sreću? Šta ako zaista želimo nešto da uradimo po pitanju svoje sigurnosti? Da li je dovoljno da nosimo konac oko ruke i da li će razbijeno ogledalo stvarno doneti nesreću? Osiguranje kontrira praznoverju, predstavlja konkretnu odluku koja donosi sigurnost.

Onda se ova priča pretoči u 16 pitkih Facebook kopija koje prate fotografije običnih ljudi sa razbijenim ogledalima, presovanim detelinama iz novčanika i blago sablažnjenim licima nad tarot kartom “Smrt”. Ovog puta, obični ljudi bili su Žiška’s employees:

Go, creation, go!

Očekujte još ovakvih tekstova o nikad-lepšim Nađinim fotkama ili o novim super videima produciranim u Žiški. Jer, sve ovo nije za džabe. Neko je osvojio novi fen za kosu, a neko imam nove sluške. Kao u Meku pored kase - da se lepo vidi ko je radnik meseca. Pa, ono, kad vam Miljan, Matija ili Dragana služe kafu u Žiški, da budete u fazonu – vaaaau, to su oni ljudi što su napravili ono onda na digitalu. Tako bar prozivamo pobednike…

Do sledećeg hvalospeva,

J.