STORAGE TIME

Sve što je svetu trebalo je još jedan podkast

STORAGE TIME

Spremno priznajemo da smo veoma promiskuitetni u isprobavanju novih Internet zavzevata: kada je krenulo strimovanje, Miloš je strimovao LoL za sva svoja 4 fana, Radule šuri taj Tik Tok itd. Našla se dva štrebera i napravila podkast je već postao mim, tako da ti možemo oprostiti ako misliš da je ovaj podkast još jedan od naših bespotrebnih kreativnih eskperimenata. Ali nije.


Počeli smo podkast jer nam ova forma omogućava da radimo neke stvari koje mnogo volimo: da se raspravljamo u nedogled, da upoznajemo random careve sa Interneta i da nas natera da dublje istražimo neki fenomen. Dakle, nemoj da se ljutiš, ali ovaj podkast je mnogo više za nas nego za tebe! Naravno, ako ti se svidi, to je super! Srećom, našli smo par hiljada ljudi kojima se svidelo :)


O čemu je Storage Time?

Ovo je podkast o idejama u kome gostuju ljudi, ne o podkast o ljudima u kome gostuju ideje. Naši gosti ne pričaju svoju životnu priču. Ima drugih podkasta koji to rade odlično. Naši gosti ulaze sa nama u diskusiju o temama u kojima su oni stručnjaci. Ne pitamo goste samo o njihovim projektima, već o tome šta su ih ti projekti naučili što svima može biti korisno. Preskačemo pitanja na prvu loptu na koja svi već znaju odgovore i trudimo se da dekonstruišemo temu do procena, trejd-ofa i filozofskih pitanja koja su nerešena u temi o kojoj diskutujemo.


Verujemo da to razlikuje podkast od standardnog intervjua. Pošto nema vremenskih ograničenja, nikad nećemo reći „možda nemamo sad vremena da ulazimo u detalje“. Zato se može reći da podkast počinje kada se standardni novinarski intervju završi.


Sad kad smo to rešili, u našem podkastu gostuju kreativci. Dakle, tema Storage time podkasta je kreativnost. Znam, to je široka definicija i mi je shvatamo najšire moguće: Želimo da otkrijemo zašto i kako kreativne ideje postaju stvarnost, šta im stoji na putu i kako skrenu sa puta. Zanima nas kako se ideje smišljaju, testiraju, unapređuju, popularizuju, održavaju i naplaćuju. Ali ne tako hladnobiznisovski, već u svoj svojoj kretivnoj drami. Dakle, kako dolaze na svet u porođajnim mukama, kako padaju na pamet kao klavir u crtaću, kako se pokazuju drugima kao malo vode na dlanu, kako te umore kao da oreš ceo dan, kako te razočaraju kao naš predstavnik na Evroviziji, kako se vozdižu iz naftalina i kako se otrgnu kontroli kao bik na rodeu.


Svo ovo planiranje pokušavamo da prikrijemo velom laganog razgovora. Cilj nam je da stekneš utisak da upadaš na sred kafanske rasprave u kojoj smo mi mali Đokica koji zamišlja kako nešto radi, a naši gosti su onaj iznervirani gost koji odgovara sa "Pa valjda ja nešto znam o tome!?"


Kako to onda izgleda?

Kada svi pričaju o influenserskom životu, mi pozovemo jednog od najvećih influensera da priča sa nama kako se postaje influenser:



Kada neka carica počne da lepi stihove narodnjaka preko klasične umetnosti uz iscrpne opise i jednih i drugih umetničkih dela i okupi zajednicu od 10ak hiljada posvećenih pratilaca, mi želimo da čujemo sve o tome, ali i da zajedno dekonstruišemo taj zid između treša i visoke umetnosti:



Kada Marko i Milovan izdaju knjigu o Design Thinking metodologiji, mi pročitamo knjigu, izvučemo najkontroverznije delove, analiziramo kako neki pogrešno razumeju njihove preporuke i šta nas sve koči da ih primenimo:




Kada cela advertajzing industrija mora preko noći da se promeni zbog pandemije, mi zasučemo rukave, uradimo kvant lokalno istraživanje, kvalitetivno globalnih primera, posvađamo se 3 puta u pripremi i izađemo sa analizom i preporukama za komunikaciju:




🔥 🔥 🔥

Ovo nisu sve emisije, daleko od toga. Njih možeš naći na našem kanalu. Gledamo se!

1