Zašto #10yearchallenge radi?

Jan 25, 2019

Ako se pitate zašto se GG pretvara u Gorana nakon deset godina, to je zato što će ona za deset godina biti direktor.

Zašto #10yearchallenge radi?

Zato što ljudi vole da pričaju o sebi.

Naravno, tu su i drugi razlozi: deo smo nečeg velikog, pratimo svaki trend... Ali, pre svega: ljudi nikada neće prestati da vole sebe.

I ne treba.

Ali činjenica je da je ovo prilika da pokažemo nas, i to 10 GODINA KASNIJE, jer:
Imamo više para (valjda).
Lepši smo (nadamo se).
Mršaviji (ili deblji, šta ja znam).

I zašto onda ne bismo iskoristili #10yearchallenge da pokažemo sebe, i eventualno ispričamo šta smo sve prošli dok nismo postigli pomenuto iznad.

Ovo nije jedini primer gde tako nešto radi. Setite se „Share A Coke“ kampanje.
Imam druga koji je svaki dan pio iz flašice sa njegovim imenom i nikada nije skontao da iznad toga piše ’’podeli sa’’. Al’ realno, lik kupovao sebi tako da je tu logika okej...

Elem, nikada nećemo prestati da reagujemo na nešto što ima veze sa nama. Dokaz?

#MyCalvins – Vidite meee, nije da sam hteo da vidite ovo zmijsko telo, ali da, hteo sam.

#IceBucketChallenge – Vidite meee, nije da sam hteo da vidite ovo zmijsko telo kroz mokru majicu, ali da, hteo sam.

#TB – Koliko ovih fotografija su zapravo selfi?

https://www.ziska.rs/webIMG/Zasto10yrschallenge/1.png

I ne radi se tu samo o kampanjama i upešnim heštegovima, već i svakoj ekskurziji gde smo našli one tablice ili narukvice sa našim imenom, grupnoj fotki gde gledamo prvo sebe. Oduvek smo najviše reagovali na nas same. I opet kažem, i treba 💃🏽

Zato neki sledeći put, bilo da se radi o običnom postu, aktivaciji ili kampanji koja prati viralni challenge, razmisli da li naleže na ovaj insight i iskoristi ga na pravi način.

Zzz,
GG