/

Foto produkcija

Nije komšijin mali što ima veliki crni fotoaparat

Foto produkcija

Mogli smo da počnemo ovaj tekst nadugačkim objašnjenjem zašto je fotografija danas toliko važna na društvenim mrežama. Da izvučemo brojke iz raznoraznih istraživanja o ponašanju korisnika na Fejsu i Instagramu koje deluju impresivno i idu nam na ruku, i tako “dokažemo” da je kvalitetna fotografija must ako brend želi prisustvo na društvenim mrežama.

 

Da se pozovemo na psihologiju i teorije o vizuelnoj percepciji kao dominantnoj. Da po ko zna koji put uporedimo današnji user retention sa pažnjom zlatne ribice. Da ponovimo da su Facebook i Instagram image-based platforme na kojima se najlakše vizuelno komunicira sa pratiocima.

 

Da se osvrnemo na savremene mobilne telefone koji su omogućili svima da kreiraju solidne fotke za svoj Feed i da nauče da fotkaju selfije i hranu koje su sada sastavni deo svačijeg svakodnevnog života. Da upozorimo na tanku i krhku liniju između skrola i zastajanja na fotografiji.

 

Ali ne treba nam 1000 reči da objasnimo zašto je fotografija na digitalu važna. To možemo primerima:

 

PRINT / OOH

Ćeizađemo u novine? Draga Rosa, ćeizađemo u novine!?
Ćizašli smo u novine:

 

 





FOTOGRAFISANjE HRANE

 

AdeZ je bio prvi mainstream proizvod za pomalo egzotičnu kategoriju napitaka na biljnoj bazi. Znali smo da ako neko pije ove napitke, to je mlađa, urbana ekipa. Dakle, Instagram je bio bitan. Što znači da naše fotke nisu smele da izgledaju “Kao 5 dinara” (direktan citat naše produkcije sa internog brifinga). Svi smo se složili da fotke moraju da budu lepe, mada to i nije bilo toliko teško – jok, biće ružne!? Bitnije od toga, složili smo se i oko art direkcije i kompleksnosti produkcije. Klijent se složio i da fotke treba da budu nešto skuplje od 5 dinara. To je olakšalo stvari.

 

 






STUDIJSKO FOTKANJE:

 

Ako nas pratiš bilo gde, verovatno znaš da se ložimo na minimalizam. I tako mi smarali, smarali, smarali i na kraju uspeli da smorimo jednog veoma neobičnog klijenta da pokuša taj minimalizam. Hej, ima smisla ako ti proizvod prezentuje nalepnica da ti ceo feed bude što čistiji da se nalepnica izdvaja? Dunav Soja se složila! Više pogledajte ovde.

 

 


Nije Nova godina dok se ne čuje "PRAZNICI NAM STIŽU!" i Coca-Cola kamion ne izađe na TV.. i dobiješ brif za Instagram postove za lokalnu limenku.. i nađeš modela.. i odeš u Zemun po rekvizite.. i otvoriš NUMEM da orosim limenku.. i ulupaš par sati u retuširanje... a onda skontaš da je još uvek novembar o.O

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Deo mog šarma je da ''malo'' zakasnim, ali zato uvek imam poklon sa sobom 😁

A post shared by Coca-Cola Srbija (@cocacolasrbija) on

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Pauza od štrebanja koja se ne odbija 😜

A post shared by Coca-Cola Srbija (@cocacolasrbija) on

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#OnajOsećaj kada saznaš da idete na isto mesto za doček :)

A post shared by Coca-Cola Srbija (@cocacolasrbija) on

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#OnoKad od BFF dobiješ ovakvu fotku sa porukom ''Poklon spreman, kad se vidimo?'' 🙃🤗

A post shared by Coca-Cola Srbija (@cocacolasrbija) on

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hvala ti za onaj poljubac, onaj osmeh, onaj _______

A post shared by Coca-Cola Srbija (@cocacolasrbija) on

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Je l' samo ja i dalje očekujem poklon ispod jelke, ili nas ima još ovde? 😅

A post shared by Coca-Cola Srbija (@cocacolasrbija) on

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

MUST HAVE fotka januara - Pošalji mi svoju verziju u DM 😉

A post shared by Coca-Cola Srbija (@cocacolasrbija) on

 

 

FOTOGRAFISANjE NA TERENU

 

Nekad tako odemo na aktivno gradilište, navučemo šlemove, prevelike HTZ čizme i fotkamo napredak radova za društvene mreže, newsletter i website. Ćaskanje sa majstorima je nezaobilazno.  







5