Morph Networks - Employer Branding

May 16, 2019

There, we fixed it.

Morph deluje kao klasična outsourcing šljaka. Call centar kao svaki drugi, samo sa američkim akcentom. Međutim, ljudi koji rade u Morphu znaju da to nije tako. Naš zadatak je bio da ispričamo njihove priče. Priče koje pokazuju i dokazuju šta je zaista Morph:

 

Da li i vi, na pomen reči corpo shoot, prvo pomislite na mnogo ljudi u kravatama i sakoima? Na rokovnik, penkalo, klasičan ameriken biznismena u kasnim tridesetim? Onda pogledajte još jednom:

Da, neko actually razbija pinjatu. Svira gitaru, radi sa kučetom u krilu ili vozi skejt kroz hodnike open space-a na Novom Beogradu. Baš to je ono što Morphovci žele da predstave svojim budućim zaposlenima. Jedna pozitivna, šarena atmosfera - potpuno razbijen mit o call centrima ili korpo kulturi. Serijom anti-corpo fotki i Employer branding videa smo im pomogli u tome.

/