Na kuglanju sa Jakovom Švepom

Schweppes Skittle photoshoot ili Kako smo oborili svih 9 čunjeva

Schweppes je odlučio da na velika vrata ponovo uvede svoju najstariju originalnu flašicu iz 18. veka. Oblik boce zapravo je oblik čunjeva koji se koriste u kuglanju, pa otuda i naziv skittle bottle. Dobili smo priliku da bacimo kuglu u pavcu ozbiljnog photoshootinga koji prati ovu kampanju. Kako smo uspeli da estetiku globalnih kampanja i originalnu Schweppes priču prenesemo na naše tržište u par koraka?

Korak 1: Hvatanje zaleta

Imamo pravo na samo jedan pokušaj, a da bi kuglu bacilli tačno po sredini staze potrebno nam je 30 savršenih fotografija sa 2 snimajuća dana. Priprema zahteva detaljno osmišljavanje shotliste. Ako se ovde spotaknemo, već smo izgubili.

Korak 2: Jačom nogom napred

Za ovakvu avanturu potreban nam je fotograf, rasvetljivač sa svom mogućom opremom, četiri modela, jedan stilista, jedan makeup&hair artist, odobrena lokacije za snimanje, pun kofer propsa. Svi oni moraju biti u isto vreme, na istom mestu tog snimajućeg dana. Da bi se sve to desilo, potrebno je 230 telefonskih razgovora, isto toliko mejlova i malo manje sastanaka.

Korak 3: Zauzmi položaj

Zvezde snimanja, skittle flašice koje smo prethodno naručili od braće Grka, sigurno stižu na našu adresu. Tim je kompletan i konačno krećemo na samu lokaciju, moleći Boga da se ne sapletemo jedni o druge i polomimo obe grčke bočice. Fotograf dobija shotlistu, modeli konkretna uputstva, a vlasnik lokala gomilu foto-opreme čudno raspoređene po prostoru. Nakon dva dana snimanja, i mi dobijamo ono po šta smo došli i poslednji put se čuje - imamo je!

Korak 4: Baci kuglu

Na kraju, bacili smo kuglu tačno po sredini staze, kakav strike!