Phoenix logo

Bavljenje finansijama nije ograničeno na slanje CE-ova.

Istraživanje finansijskih brendova dosta podseća na šetnju po novobeogradskim blokovima: sve nijanse sive prošarane nekom ozbiljnom cigla crvenom ili mornaričko plavom bojom. Zato je prva odluka bila da će naši mladi prijatelji iz Phoenixa biti sveže zeleni – ako već oni ne liče na računovođe iz predratnih filmova, neće ni njihov logo.

Logo je nastao klasičnom forom simbol + slovo. Međutim, pravi izazov je bio ukrotiti feniksa: kako uklopiti lepršav, iskričav simbol u statiku i stabilnost kojom mora da odiše firma kojoj želite da poverite svoje finansije. Konstrukcija iz snopa krugova omogućila nam je da balansiramo pokret i statičnost. Želeli smo i prefinjeniji font za ispis

Promenili smo razmake između karaktera. Editovali smo mostove. Promenili smo zasecanje slova. Bukvalno smo ga podšišali „na vojnički“. Feniks konsultant je sa time bio finalan. A onda smo ga animirali. Ups.