Schweppes – Make Cans Sexy Again

Jer možemo. Right?

Schweppes je onaj drugar koji uvek zna šta želi. Odrastao, ali razigran. Ozbiljan, ali sa smislom za humor. Prefinjen, ali drzak. I zbog volimo da pišemo i fotkamo za ovaj brend. Barem ovi matoriji, praktikanti beže od njega ko đavo od krsta...

Ovaj put naš zadatak je bio predstavimo novi ukus: Pink Grapefruit. Pink Grejp je dostupan kod nas, i u samo još par zemalja regiona. Kao i uvek, hteli smo da ga prestavimo prefinjeno, drsko i u visokom kvalitetu!

Ali, naravno, postoji začkoljica: Kada treba da prezentujete piće na bilo kojoj platformi, osoba sa imalo iskustva će vam prvo reći – uzmi flašicu. Da, staklo je sexy i fotogenično, i znoji se savršeno. Ali... Pink Grape dolazi u limenci. Pa... i limenka ume da bude sexy... Right?

Organizovali smo foto produkciju koja treba da donese 30 high quality digital fotografija, premium kao i sam brend. Lokalno, ali verno priči brenda. Da ima osećaj stvarnog života, u koji Schweppes treba da se uklopi.

Zapitali smo se šta ti stvarni ljudi rade u kućnoj atmosferi nakon posla, u kojoj se Schweppes limenke najčešće konzumiraju. Želeli smo da ispričamo priču o detaljima njihovih odnosa i svakodnevice. Jer Schweppes zahteva karakter koji se ne gasi kada dođemo kući i skinemo cipele. Ako uspemo da ponovimo ove trenutke na setu, nama ostaje samo da pritisnemo dugme na fotoaparatu. Ali šta ti ljudi rade?

Upoznajte našu junakinju! Imala je naporan radni dan. To je ipak nije sprečilo da izađe i na piće s drugaricama. Sada ulazi u stan i skida kaput. Večera? Muž? Ne. Prvo uradi nešto što će za nju obeležiti ovaj trenutak i konačno staviti tačku na radni deo dana. Počinje odmor.

Izuva štikle:

U svetu svetu naših junaka, muškarac voli da pripremi večeru, jer je i to način izražavanja nežnosti i karaktera. Šta je skuvao? Taj dan je verovatno bilo nešto mediteransko, lagana večera za njihovu malu proslavu:

Schweppes se dosta bavi muško-ženskim odnosima. Zato se često pitamo kako izgleda njhovo vreme. Quality time. Osim što naši parovi cene lep prostor i lepu odeću, cene i muzičke klasike, pogotovo na vinilu! Iskreno, ne znamo šta su se na kraju dogovorili da slušaju, ali znamo da pre svega vole dobar razgovor. Dug razgovor. Toliko da smo morali da pripazimo da se led u čašama ne otopi!

Šalimo se, led je veštački. Sve je laž. Žao nam je.

Dobro, ne baš sve. Nismo lagali da volimo da radimo ovaj brend. Niti da je ovo snimanje bilo zanimljiva avantura. Niti da je privilegija da ispričamo još jednu epizodu u doslednoj priči brenda koji nosi svoju tradiciju decenijama.