#SelimSe kampanja | Žiška

Kako podići buku?

Kako u kratkom roku stvoriti hype oko mobilne aplikacije? Dobro, sad ćete odgovoriti: „Uz pomoć influensera“... I mi ćemo reći: „Ok. Kako?“.

Tačno je da influenseri garantuju dobru vidljivost u kratkom roku, ali kako podići buku?

Pa tišinom brt.

Coca-Cola nam je poverila zadatak da osmislimo kratku kampanju koja će mlade zainteresovati za njihovu novu story aplikaciju. Mi smo odlučili da nateramo 7 najvećih teen influencera da se zaista presele. Gde? To je bilo glavno pitanje među njihovim pratiocima čitava tri dana!


Sve je počelo identičnim IG postovima sa selidbe…

… a nastavilo se njihovim povlačanjem “u ilegalu” na tri dana.

Tri dana nisu bili aktivni na društvenim mrežama - tri dana su im pratioci bombardovali profile pitanjima: “Gde se seliš?”, “Koja je fora sa oviiiiiiiim?”, “Zašto ništa ne objavljuješ???”, “Kako Žiška do sada nije osvojila kanskog Zlatnog lava?” Dobro, ovo poslednje niko nije pitao… A možda i jeste, najjače da smo pročitali svih zillion komentara. (Btw, ako neko iz Coca-Cole ovo čita – pročitali smo mmmm sve! Aaaa!)


A 3 dana i oko 2000 komentara kasnije, svo sedmoro su se konačno oglasili. Putem Instagram Stories su pratiocima objasnili da je u pitanju selidba na novu kul aplikaciju i pozvali ih da je instaliraju putem swipe-up-a.


Kao sećanje na ovu kampanju, po bespućima Instagrama je ostala hrpica mimova… što je ujedno i svedočanstvo da je poruka dobro prihvaćena među tinejdžerima.