UniCredit #važno mesto

Početna faza

Sigurni smo da skoro svako od nas ima neko posebno tajno mesto za koje vezuje određene uspomene. Iz tog razloga, rešili smo da ih predstavimo na ličan, realističan i direktan način tokom kampanje „#važno mesto“ za UniCredit banku.

Zavrteli smo teaser kampanju koja je ubrzo priuvkla pažnju mnogih. Ono što nam je najviše pomoglo na tom putu bila je saradnja sa influenserima , uz pomoć kojih smo oživeli uspomene koje kriju naizgled obične ulice, trgovi ili zgrade.

A zatim smo krenuli i u 10 drugih gradova Srbije u potrazi za važnim mestima!

Izazov

Mi smo ono što volimo i do čega nam je stalo. Zato smo, od samog početka, bili fokusirani ka prožimanju prave emocije i pripovedanju putem fotografija.

 

Otpočeli smo kampanju sa influenserima.i zamolili ih da nam odgovore na izuzetno lična leksikonska pitanja, koja su bila ključan faktor tokom prve nedelje kampanje. Na osnovu odgovara, pratioci su pogađali i prepoznali koji influencer se krije iza tih važnih mesta.

Zatim smo odlučili da istražimo potpuno nove priče!  Uz dozu misterije i avanturističkog duha, uspeli smo da prikažemo važna mesta širom Srbije – od Novog Sada, preko Šapca, Lazarevca, pa sve do Valjeva i Vršca.

Finalni ishod

 

Nasuprot klasičnoj estetici i konceptu lepog, okrenuli smo se kreiranju realističnog sadržaja koji je rezultirao vanprosečnim organiskim reach-om.

Aktivacija #važnamesta počela je 15og avgusta. Od tad je zajednica porasla 84%, odnosno 1439 ljudi je zapratilo profil UniCredit banke na Isntagramu. Beležimo i porast organskog reach-a u odnosu na vreme pre početka kampanje za 63%, kao i porast interakcije za 75,49%.

I nakon završetka kampanje, u našim mislima je ipak ostalo jedno pitanje – Šta bismo sve otkrili ako bismo bar na jedan dan postali turisti u našem gradu? Think about it. 😊