Zašto volimo praznike

I kako proširiti novogodišnji duh

Iako niko sa 6 godina nije sanjao o karijeri u marketingu, poseban je osećaj u 2018. oživeti magiju koje se sećamo još iz detinjstva. I zato smo puni novogodišnjeg duha i veselja dočekali Coca-Colinu kampanju #BudiDedaMraz! Dobili smo u zadatak da na digitalne platforme prenesemo ideju da svako od nas može biti Deda Mraz. Ali kako pokrenuti ljude u doba otuđenosti, kada mladi „samo gledaju u taj Instagram?!“ Na Instagramu!

Video produkcija

Započeli smo serijom kratkih videa na @cocacolasrbija koji su davali primere dobrih dela, a pratili su ih postovi sa nedeljnim izazovima koji su pozivali pratioce da se priključe. Ovoga puta odlučili smo se za raw, digitalnu estetiku. I iskoristili priliku da zaista ostavimo trag.

Tako da smo stvarno kuvali čaj i delili ga u Knez Mihailovoj. Očistili park pokraj zgrade. Napravili kolačiće i podelili ih tokom prometnog špica. Ok, možda su bili kupovni, ali bili smo na Autokomandi u 17 časova i kucali na prozore automobila! Jer nismo hteli video koji deluje realistično, hteli smo da zaista započnemo pokret.

Podrška influensera

I pokret se stvarno proširio, uz pomoć influensera koji su pristali da pro bono sudeluju u kampanji. Svojim dobrim delima primer je pružilo više od dvadeset influensera, pokrivajući najrazličitije niše i dobne skupine. Noseći iste bele rukavice dok su slagali drva, nosili odeću u dečije domove ili pomagali starijima, pokazali su da svako može da bude Deda Mraz.

Engagement rate na objavama influensera je bio veći nego kod njihovih regularnih postova. I dokazao nam je da su ljudi shvatili da ovo nije samo još jedna novogodišnja kampanja. Naučili smo da stvarnim dobrim delima nije teško proširiti novogodišnji duh. I kreirati najmasovniju influenser kampanju godine.