Coca-Cola

Zašto volimo praznike

I kako proširiti novogodišnji duh

Coca-Cola-zasto-volimo-praznike.jpg

Iako niko sa 6 godina nije sanjao o karijeri u marketingu, poseban je osećaj u 2018. oživeti magiju koje se sećamo još iz detinjstva. I zato smo puni novogodišnjeg duha i veselja dočekali Coca-Colinu kampanju #BudiDedaMraz! Dobili smo u zadatak da na digitalne platforme prenesemo ideju da svako od nas može biti Deda Mraz. Ali kako pokrenuti ljude u doba otuđenosti, kada mladi „samo gledaju u taj Instagram?!“ Na Instagramu!

 

 

Video produkcija

 

Započeli smo serijom kratkih videa na @cocacolasrbija koji su davali primere dobrih dela, a pratili su ih postovi sa nedeljnim izazovima koji su pozivali pratioce da se priključe. Ovoga puta odlučili smo se za raw, digitalnu estetiku. I iskoristili priliku da zaista ostavimo trag.

 

 

 

 

Tako da smo stvarno kuvali čaj i delili ga u Knez Mihailovoj. Očistili park pokraj zgrade. Napravili kolačiće i podelili ih tokom prometnog špica. Ok, možda su bili kupovni, ali bili smo na Autokomandi u 17 časova i kucali na prozore automobila! Jer nismo hteli video koji deluje realistično, hteli smo da zaista započnemo pokret.

 

 

Podrška influensera

 

pokret se stvarno proširio, uz pomoć influensera koji su pristali da pro bono sudeluju u kampanji. Svojim dobrim delima primer je pružilo više od dvadeset influensera, pokrivajući najrazličitije niše i dobne skupine. Noseći iste bele rukavice dok su slagali drva, nosili odeću u dečije domove ili pomagali starijima, pokazali su da svako može da bude Deda Mraz.

 

 

Coca Cola Budidedamraz 2 ziska

 

 

Engagement rate na objavama influensera je bio veći nego kod njihovih regularnih postova. I dokazao nam je da su ljudi shvatili da ovo nije samo još jedna novogodišnja kampanja. Naučili smo da stvarnim dobrim delima nije teško proširiti novogodišnji duh. I kreirati najmasovniju influenser kampanju godine.

0