Nemanja Jovanović
Menadžment projekata
Nemanja surfuje advertajzing vodama prethodnih 5 godina. Karijeru počeo na strani brenda, u avijaciji, pa shvatio da mu se više sviđa da vodi #agencylife iako još uvek nije otkrio šta to tačno znači i zašto ima svoj hešteg. Kroz prethodno agencijsko iskustvo radio na velikim pretežno ATL kampanjama za FMCG, bankarski sektor, prehrambenu industriju, auto i naftnu industriju.
Digitalac pripravnik, novokompanovani slešer, iako ima tek jedan sleš. Pobegao iz tradicionalnih agencija jer ga je smorilo da svima objašnjava da Account nije računovođa.
U slobodno vreme ima svoj YouTube kanal posvećen automobilima, iako ga kolege ubeđuju da je TikTok the place to be. Amaterski se bavio glumom i produkcijom.
Član IAA sekcije Young Professionals, učesnik edukativnog programa AcademIAA davne 2017. godine kao student stipendista, zahvaljujući čemu je i uplovio u advertising vode. Učestvovao u organizaciji i realizaciji ovog edukativnog programa u više navrata od tada.
Od jezika barata srpskim i engleskim, tvrdi da zna nemački, ali u to ni sam ne veruje.
To go osoba je za savete tipa koji auto ne treba kupiti i kada su avio karte najpovoljnije.
Ljubitelj slatkiša, pa ga je lako podmititi istima. Voli prirodu i putovanja, ali im se još uvek ne posvećuje dovoljno…