Ziska - Ziska

Ziska

Mi smo jedna obična advertajzing agencija. Malo mlađa, malo zabavnija, malo digitalnija, ali ne razlikujemo se preterano od naših kolega. Radimo slične bilborde, postove kao i drugi ubogi marketari, samo se trudimo da naši budu za mrvicu interesantniji.
Imamo 30ak šokantno mladih i osvežavajuće neformalnih ljudi, ali takođe imamo procese, klijente i rokove kao i druge firme. Često postujemo na blogu, imamo podkast, zaposleni su nam aktivni na LinkedInu – ako te zainteresuje moći ćeš o nama da istražuješ još mesecima!

TI

Medior si, šta god to značilo. U našoj agenciji je to otprilike 3 godine. Za to vreme stekneš iskustvo rada u timu, rutinu i veštine. E, sad, u različitim kompanijama je to različito vreme, a u frilensu tek ne možemo da predvidimo.
Dobro poznaješ Photoshop i Illustrator. To znači da znaš sve funkcije, koristiš prečice na tastaturi i guglaš kako nešto da uradiš u njima možda jednom nedeljno.
Efikasno radiš u timu. Čitaj: brzo izbacuješ radove, preuzimaš punu odgovornost za svoj rad i jasno komuniciraš sa drugima u timu kada treba promeniti plan. Ne dobijaš tahikardiju kada se pomene Asana.
Imaš iskustva i sa digital i sa print formatima. To znači da znaš da koristiš safe area na page branding-u, i da pripremiš kutiju za štampanje.
Imaš razvijen osećaj za estetiku, ali ne ono “baš ti lep Instagram profil” nego umeš da konzistentno prikažeš različite osećaje, od žurke u Hangaru do robotizovanog skladišta u hangaru.
Preferiramo agencijsko iskustvo, mada će poslužiti bilo koja slično zahtevna, haotična i šarenolika sredina.

POSAO

Efikasno proizvodiš statične banere u skladu sa postavljenom art direkcijom kroz KV ili master baner.
Dizajniraš postove različitih formata za društvene mreže koristeći fotografije, tipografiju, brendirane elemente, stock elemente i ilustracije, a na osnovu brief-ova i kalendara postova.
Obrađuješ fotografije na naprednom nivou i u smislu fotomanipulacije i u smislu obrade kolora fotografija.
Razumeš advertajzing i komunikaciju, i odnos dizajna i ostalih procesa u ideaciji i produkciji advertajzing rešenja, što ti omogućava da doprinosiš idejama na kreativnim sastancima za kampanje, ne samo u sferi dizajna.
Dizajniraš i pripremaš za štampu postere, bilborde, plakate, flajere, brošure, nalepnice, etikete, pakovanja, majice, vizit karte itd.
Radi se iz kancelarije. Imamo klizno radno vreme. Nemamo opciju rada od kuće, ali ako ti je to prioritet, naglasi nam u prijavi jer imamo part-time saradnike.

POŽELJNO

Valjalo bi da te interesuju reklame. Ono, bar ponekad razmisliš o bilbordima pored koji prolazi autobus u kome se smaraš. Ako ništa drugo, svima ostalima u firmi je to baš bitno, pa će te brzo smoriti što se toliko cimaju ako ti ne osećaš da je tebi bitno.
Umeš jasno da argumentuješ svoj rad, da razumeš kako se uklapa u kampanju i kako doprinosi interesima klijenta. Imaćeš punu slobodu da argumentovano preispituješ copy koji ti je dostavljen, ali će i drugi imati slobodu da preispituju tvoj dizajn.
Imaš istinsku strast prema nečemu u životu. Ne samo hobi, već nešto što si štreberski overthink-ovao predugo vremena. Verovatno niko drugi ne ceni to i ne konta, i ulupano je suludo vremena u to, ali si stvorio nešto što te veseli.
Imaš bilo koja druga znanja iz nama bliskih oblasti: video montaža, animacija, fotografija, copywriting. Volimo slashere, jacks of many trades, svaštare i ljude raznobojnih shvatanja.

POŠALJI NAM

Kršten mejl. Ne treba nam motivaciono pismo, motivaciju možemo da ostavimo Robinu Sharmi. Jednostavno pokaži da znaš gde se prijavljuješ, skreni pažnju na radove koji misliš da se najbolje uklapaju, objasni šta tražiš u karijeri. Na primer: frilenseri, baš nas zanima što biste se vratili na stalan posao.
CV. Znamo da za dizajnere nije toliko bitan koliko portfolio, ali i dalje pomaže da stavimo taj portfolio u kontekst.
Portfolio koji ćemo detaljno proći na razgovoru. Posebno ćemo ceniti advertajzing radove u portfoliju, pa nam obavezno skreni pažnju koji su ako nije najjasnije.

A ONDA

Sve što smo iznad opisali su kriterijumi, odnosno naša lista želja. Po tim kriterijuma ćemo rangirati sve kandidate koji se prijave i odabrati desetak koji deluju da se najbolje uklapaju u ono što nam treba.
Njih ćemo pozvati na skrining intervju. Ovo je kratak onlajn poziv u kome pojasnimo neke aspekte portfolija i mi iskomuniciramo budžet za platu.
Otprilike 3 najbolja kandidata zovemo na intervju uživo.