Tražimo nekoga da vodi projekte • Ziska

Tražimo nekoga da vodi projekte

Iliti Digital Account Manager oglas

Sigurno već znaš ko smo mi, a mi smo verovatno čuli za tebe. Mala je ovo industrija, sreli smo se na nekoj konferenciji ili se pratimo na LinkedInu. Došao je trenutak da se bolje upoznamo.

Ti

U advertajzingu si već neko vreme. Možda godinu dana, možda dve-tri, ko zna. Agencijsko vreme ne funkcioniše u skladu sa principima moderne nauke. Važnije od toga, znaš sve osnove ovog posla i imaš već formirana mišljenja kako svoje projekte možeš da izdvojiš od proseka na tržištu.

Imaš iza sebe nekoliko uspešnih projekata, verovatno digital kampanja. Vodiš Facebook stranice, Instagram profile ili TikTok kanale za neke ozbiljne brendove. Ponekad ti je muka od banera, influensera i komjunitija, ali ipak uživaš u svom radu: u analiziranju scenarija za video na kojem radiš, filozofiranju o ulozi digitala u integrisanim komunikacijama i… glupim forama, budimo realni!

Svake godine meračiš jednu 3D printanu statuu sa istarskog primorja. Ne zato što su industrijske nagrade same po sebi bitne, nego jer ti stvarno uživaš da realizuješ kreativne kampanje svake godine. Ti si tip osobe koja spremi kokice, otvori pivo i pusti reklame na Superboulu.

Mi

Mi smo advertajzing agencija, uglavnom kreativna i digitalna, ali verujemo u holistički pristup komunikacijama. Iako ćeš se ti baviti najčešće digitalom, uvek ćeš svoje predloge analizrati u kontekstu integrisanih kampanja. Možda nemaš iza sebe nijednu ATL kampanju, ali svakako možeš da argumentuješ zašto je neka dobra, a neka loša. Analiziraš i ovaj oglas za posao dok ga čitaš, i imaš da nam kažeš reč ili dve. Pre svega za typo u ovom pasusu.

Verujemo i u slešere: ljude koji se na osnovnom nivou bave svime što prodaju, interesuju ih i kreativa i analitika, i dizajn i grafikoni, i video i PowerPoint. Ako si po prirodi kreativna i radoznala osoba, mi smo okruženje za tebe. Dosta smo o svemu ovome filozofirali na blogu i u našem podkastu. Očekujemo da ćeš nas istražiti. Tipa, ovaj tekst koji smo pisali pre dosta vremena, ali i dalje ga potpisujemo i pričamo klijentima. Ako se u nečemu ne slažemo, to je dobar početak razgovora!

Posao:

Klasičan akauntski, u agenciji koja nema akaunte. Da, naslov je laž, pozicija za koju se prijavljuješ se zove Menadžment projekata, ali još uvek nismo dovoljno rastrubili o tome, pa pričamo engleski, da cela industrija razume.

Iako verujemo u slešere, ne očekujemo da slešuješ od prvog dana. Očekujemo da želiš da se razvijaš u holističkog komunikacijskog stručnjaka. To znači da planiraš da pored Menadžmenta projekata razviješ i druge veštine: kreativne, produkcijske ili medijske. Međutim, počećeš u projektima.

Dobićeš 2-3 klijenta i mentora. Vodićeš slične projekte kao što radiš sada, ali ćeš učiti neko vreme šta to sve podrazumeva kod nas. To će trajati nekoliko meseci. Prvo ćeš pokupiti administrativne i operativne razlike: zašto imate 500 Slek kanala i kako se izdaju fakture? Zatim ćeš pokupiti i suštinske razlike: npr. kako edukujemo klijenta, postavljamo očekivanja, šta pičujemo i kako osiguravamo da ti projekti budu uspešni. Pošto se znamo, znaš i koliko truda ulažemo u ovakvo filozofiranje.

Vodićeš raznovrsne projekte, u zavisnosti od tvojih veština i potreba klijenata koje vodiš. Trudimo se da nam je ažuran portfolio na sajtu, pa tamo možeš detaljno da vidiš šta sve radimo. Sarađivaćeš interno sa drugim slešerima, našom video produkcijom i dizajnom, kolegama koji se više bave medijskim delom komunikacije. Odgovaraćeš za zadovoljstvo klijenata, motivisanost tvog tima i profitabilnost.

Kada to profercera, napravićemo plan razvoja: šta želiš dalje da razvijaš?

Šta sad?

Trebalo bi već da znaš kako da se predstaviš, ali pored osnovnih stvari, obavezno pošalji i svoj portfolio: želimo da znamo koje klijente vodiš i koji su tvoji najbolji projekti, želimo da znamo tačno kakav je bio tvoj doprinos na projektu. Dovoljno je da u mejlu ostaviš linkove uz objašnjenja.

Na sajtu ćeš pronaći gomilu saveta za prijavu. Od saveta za CV, za propratno pismo, za intervju. Linkujemo ove resurse slobodno jer smo shvatili da ljudi retko pripremaju, a mi baš sa takvima želimo da radimo.

Sledeći korak su dva razgovora:

U prvom ćemo pretresti svaki aspekt tvog portfolija i preispitati neke tvoje odluke. Svi mrzimo opšta mesta kao što je “Gde vidiš sebe za 5 godina” zar ne? Da bismo to izbegli, pričaćemo konkretno i nadamo se konstruktivno. Kroz to konkretno dotaći ćemo se sve filozofije digitala, advertajzinga, komunikacija, života i Konstraktine pobede.

Na drugom ćemo razgovarati o našoj kulturi. Koliko filozofiramo po podkastima toliko filozofiramo za ručkom. Koliko se objašnjavamo u blogovima, toliko i kad radimo projekte. Za neke ljude to je super okruženje. Za neke je pakao. Na tebi je da provališ šta je od ta dva, koliko je i na nama.

Ako ti je sve ovo okej, pošalji nam CV sa portfoliom na mejl posao@ziska.rs i objasni nam zašto je neki tvoj projekat kul. Možda neće biti najbolja stvar na svetu, ali prodaj nam kao da jeste.

Konkurs je otvoren do 20. maja 2022. Najbolje prijave ćemo pozvati na razgovor.

Srećno i jedva čekamo da te upoznamo!