Jelica Skalušević
Direkcija produkcije / Kreativne kampanje
U Žiški sam Jelly. Kažu da nečje ime svašta definiše, a u mom slučaju to ime znači upravo sve što vam prvo padne na pamet – gomilica šarenih mirišljavih bombona koje padaju svuda okolo, sve je veselo i blentavo, i evo već se smeškate. Nije da sam teletabis u životu i poslu, ali volim da sam nasmejana, da zabavljam ljude, i apsolutni sam pobornik „soft power“ načina života & rada.
Volim da radim na kampanjama kao kreativac ili da pišem scenario za reklamu, da organizujem velika snimanja ili fotkanja koja pomeraju rad naše produkcije u nekom novom smeru. Ali jako često sam i onaj lik što nabavlja kostim na nekom fotkanju ili picka štrudlu da izgleda sveže. Možda su to neke šarene bombone, gomilica veština koje sam stekla kroz život, ali u Žiški to ima svoje ime – to su sleševi.
Manje od sleševa definiše me zanimanje menadžera u kulturi, kao i – mastera u digitalnim umetnostima i novim medijima (izvinite, ali sve je to stvarno naziv usmerenja). Ovaj se master pretočio u advertajzing od trenutka kada sam želela da imam svoj brend garderobe, za koji sam osmislila logo, etiketu i naravno – Facebook stranicu. Olupala sam se na taj passion preduzetnički projekat i još par, a onda sam započela svoju praksu u Žiški. Olupala sam se i tu, da se ne lažemo, jer mi je u početku sve bilo džabuljigavo i nejasno. To je valjda onaj trenutak kada se žele još nije pretvorio u Jelly.
Kasnije je sve došlo na svoje mesto, što bi babe rekle. Ja sam od svog mesta u Žiški napravila zmijarnik (prvi sto na ulazu u kanc), ali sam iznela i neke baš cool projekte. Jedan od omiljenih mi je uvek ŽŠK MRČ (Žiška merch) koji razvijamo i dan danas.
Ponosno nosim sve svoje druge, izvedene nadimke – Bjelly, Bželi, Jellons, majka (ovaj ne mogu da objasnim, a da ne odem u totalni bizzare).
Pronađi me na: