BRAVO - Ziska

BRAVO

MI?

Ok, ovo je neobičan naslov. A možda i nije. Kad malo bolje razmisliš, svaki tekst koji govori o tome kako smo uspešno realizovali neku kampanju, ili napisali kul slogan mogao bi da se zove “bravo mi”. Ali se ne zove. Zato što nijedan ne govori o projektu “BRAVO JA” integrisanoj kampanji koju smo sproveli na 7 tržišta. Sad kad smo ovo razjasnili, možemo da počnemo otvoreno da se hvalimo SLAVIMO.

Zadatak

Kao što smo rekli u uvodu, ove godine je svetlost autobusa, uličnih svetiljki, ekrana telefona i televizora ugledala kampanja koju smo radili za internacionalnog proizvođača sokova i čajeva – Rauch. Konkretnije za njihovu liniju sokova – Bravo. Ako si ikada kupio sok u životu, sigurno ti neće biti teško da se setiš ovog brenda. Međutim, ono sa čime ćeš možda imati malo više poteškoća jeste da ga pozicioniraš u odnosu na njegove konkurente. Čak i kad bismo ti rekli da su u srži brenda stvari kao što su leto, intenzivne boje i self-celebration, verovatno ti ne bi puno pomoglo. “Zar to nije manje-više svaki sok na tržištu?”, pitao bi možda.
Pa nije, ali nam ništa ne vredi što mi to znamo.
E i tu dolazimo do konkretnog zadatka ove kampanje: Iskomunicirati esenciju BRAVO brenda na način koji je relevantan mlađoj ciljnoj grupi. I to u kategoriji gde direktna konkurencija već uveliko komunicira sa istom ciljnom grupom, već godinama unazad.

Ideja

Kada smo krenuli da razrađujemo kreativnu ideju, počeli smo od onoga što je suština BRAVO brenda. Na engleskom to mu dođe: Celebrate yourself! Ali, šta znači slaviti sebe?!
Proslavljanje (celebration) se najčešće iskazuje kroz govor tela: skakanje, ples, zagrljaj. Takođe, kada proslavljamo, ne radimo to artikulisano. Tapšemo, vičemo, udaramo u nešto, tako da su zvuci koje proizvodimo više zvuci, nego neka muzika recimo. E onda kada ovome svemu dodamo i lični momenat, koji je onaj “self” deo, dobijamo još jednu dimenziju koja bliže određuje ovu pomalo apstraktnu rečenicu: Slavljenje sebe nije zajedničko iskustvo. To nije proslava venčanja, rođenja deteta, ili diplomiranja. To su velike stvari, koje se dešavaju retko. Ako želimo da “slavimo sebe”, moramo da pronađemo razlog da to radimo… svakog dana!
I tako smo došli do malih stvari, odnosno: BRAVO momenata! Kao kad, recimo, ispustiš olovku, pa je uhvatiš pre nego što padne na pod i osetiš se kao neki nindža. Ili kad zgužvani papir ubaciš u kantu sa šest metara razdaljine BEZ KOSKE. Za ove “poduhvate” te neće niko pohvaliti, ali će izazvati onaj osećaj “koji-sam-ja-meni-kralj” i jedno zasluženo:
BRAVO JA!

I tako smo došli do slogana za našu kampanju!

“Bravo ja” na veoma jednostavan i jasan način prenosi suštinu momenta proslavljanja male i samo tebi bitne stvari kroz frazu koja se i prirodno koristi u jeziku. Koja još i sasvim slučajno sadrži ime brenda. Gde ćeš više?

Bravo kreativa!

Da bismo verno predstavili subjektivni osećaj proslavljanja, morali smo da ga suočimo sa objektivnom stvarnošću. Naš spot smo, zato, podelili, na dva sveta: Prvi, stvarni, u kojem naš junak uradi neku kul stvar, a onda drugi, unutrašnji svet junaka u kojem on ovaj poduhvat proslavlja kao najveći uspeh uz eksploziju boja, zvukova, aplauza i, naravno, konzumaciju proizvoda.
Ali da ne detaljišemo previše:

Radnja spota namerno se odvija za vreme žurke. Na ovaj način tema proslavljanja implicitno je prisutna i u onom delu u kojem to nije očigledno. Pored toga, kako je leto još jedna važna asocijacija na brend, a i kategoriju (iako znamo da se sokovi ne piju samo leti), naša žurka se odvija napolju, u prirodnom okruženju punom zelenila.

Za statične formate smo izabrali ključni BRAVO JA! momenat, odnosno trenutak kada junaci slave svoj poduhvat iz spota. Aplauz iza njih prenosi osećaj postignuća, a što je bitnije: dolazi iz njih samih, jer je u pitanju lični osećaj slavlja.

Bravo dizajn!

Taman pomislili: “urađen TVC, gotov KV, to je to” kad ono…
Treba sad da se KV primeni na city lights, autobus, kutije, digital, bilbord…
Pa treba da se onda sve to adaptira posebno za svako tržište: albansko, hrvatsko, bosansko, crnogorsko, kosovsko i makedonsko.
Pa onda na svakom tržištu su drugačiji ukusi.
Pa onda u međuvremenu dok smo to radili stignu i novi ukusi.
U prevodu: dizajniralo se!

Sav taj digital!

Od starta smo znali da će najveći broj kreativa završiti tamo gde i mladi. Zato smo pored hero-videa snimili i 9 vertikalnih kraćih videa za Reel i TikTok. Angažovali smo influensere na svih sedam tržišta, kreirali landing page, banere, kratke video i statik formate. A onda smo gledali kako od početka maja, jedno po jedno tržište aktivira BRAVO JA kampanju.

@igor_radule

Godine iskustva za male dnevne pobede 😂 👌 #srbija #foryou #devojka #powercouple #bravoja

♬ original sound – igor_radule

@bojancee

♬ original sound – Bojance

https://www.tiktok.com/@grines_official/video/7251969826405747974