Da ti ništa ne promakne
Ako ste videli Helloworld.rs baku kako špijunira IT kompanije sa bilborda, to smo bili mi. A evo i zašto!
Znate već, programeri i programerke u Srbiji menjaju pos’o k’o čarape. Ili da se izrazimo ~profesionalno: turnover u IT industriji je visok. Kvalitetan kadar je u deficitu, a kompanije se takmiče u tome da ponude što bolje uslove i što kompetitivnije uslove. U tako ~dinamičnom okruženju, teško je ostati u toku sa svim informacijama o poslodavcima, pozicijama i platama.
Zato je HelloWorld.rs sajt koji ne smeš da promašiš kada tražiš posao na bilo kojoj roli u IT industriji. Mi to znamo, a početkom ove godine smo dobili zadatak da u to ubedimo i sve IT-evce u Srbiji. Lagano? Ermmm…
Rekla-kazala
Kad dođe vreme da se traži posao, programeri i programerke se jako često oslone na preporuku. Znaš već: kaže ti ortak da kod njega u firmi odmaraju ponedeljkom; na LN-u si videla da tvoja koleginica s faksa radi od kuće i ima neku mnogo dobru stolicu; a majka te cima da ti kaže da od njene koleginice sin, e pa njegov kum i njegova žena imaju po 3 hiljade evra platu, al’ se ne seća u kojoj tačno firmi i šta to oni rade. Al’ zna da je neko programiranje.
Logično, u takvom sistemu nešto može i da ti promakne – bilo dobra prilika ili neka, slučajno zaboravljena, loša strana posla. Tako smo i skontali da je najveća vrednost HelloWorld-a jeste to što je najveća baza poslova, ali i plata i recenzija u IT industriji. Zapravo jedino mesto gde treba da odeš ako želiš:
Krećemo sa prozora
Realno, baba je simbol znanja u Srbiji. I to ne bilo koja baba, već ona, u narodu poznata kao snajper baba. Karakteristična pojava za zemlje Istočne Evrope, viđa se u svim gradima i selima i sigurno o tebi zna više nego TikTok algoritam. Jedini video nadzor u komšiluku koji nikad ne izneveri. Ukratko, babi na prozoru ne može ništa da promakne. Kao ni HelloWorld-u!
Međutim, pored toga što sve isprati, baba uvek želi i samo najbolje svojim unucima. Baba je ultimativna kombinacija brend arhetipa Caregiver / Sage, i to vrlo lokalna i bliska. Zato smo odlučili da lice kampanje postane HelloWorld baba, spremna da pomogne unucima da dobiju sve informacije (i najbolje poslove) u IT industriji.
Naš KPI je bio 1.000.000 poseta sajtu u dva meseca. Zato smo snimili niz videa i predstavili sve benefite korišćenja HelloWorld.rs iz ugla. Osim digitalnog sadržaja, u Beogradu i Novom Sadu smo postavili bilborde na mestima gde se nalaze najveće IT kompanije.
Onda smo malo i zamezili
Da ne ostane sve na rečima, rešili smo da skuvamo ajvar, Babin domaći. Na etiketi ajvara smo postavili recept, al’ za dobar posao u IT industriji. Pozvali IT-evce da ostave recenzije na HelloWorld.rs i pomognu zajednici da bude informisana o uslovima rada u industriji. A u zamenu za doprinos delili – Babin ajvar
Milionče poseta kasnije…
KPI je bio jasan –MILION poseta sajtu za dva meseca. To smo ostvarili, i posete su porasle za 178% u odnosu na prethodnu godinu. Bitnije od poseta, podigli smo svest o tome da je HelloWorld.rs jedino mesto na internetu gde treba da budeš kada biraš novi posao ili merkaš uslove u drugim kompanijama. Čisto onako, da ti ništa ne promakne!