Dobro jutro UGC konkurs

Dobro jutro UGC konkurs

Kako smo se prisetili ranijih vremena

Jedan od omiljenih domaćih brendova, Dobro jutro, prošle godine je proslavio 40. rođendan. Da bismo ovaj jubilej proslavili sa našim pratiocima, rešili smo da organizujemo UGC konkurs i ujedno se prisetimo nekih ranijih vremena.

Zapravo, imali smo dva konkursa. Jedan se odvijao na vebsajtu a drugi na društvenim mrežama.

Ideja je bila da svi pokušamo da rekreiramo doručak iz ‘80ih godina prošlog veka. Zahvaljujući retro filterima i propsima iz tog doba, uspeli smo da stvorimo vajb stare Juge u objavama.

I naši pratioci su imali zadatak da pokušaju da nađu stare lončiće, tanjire sa šarama ili kitnjaste poslužavnike i, koristeći ih, naprave fotku doručka.

Na slikama je bilo potrebno da se nađe i Dobro jutro margarin. Svesni da je pakovanja iz tog doba teže pronaći, uslov nije bio da se ceo podrum prevrne u potrazi za okruglom kutijicom. Želeli smo samo da vidimo kako ljudi pamte jutarnje obroke od pre 20, 30 pa i 40 godina.

Vebsajt za aktivaciju premašio je 105.000 otvorenih stranica, naši oglasi imali su preko 700.000 impresija a ukupno smo dobili 169 relevantnih prijava. I ono što je još bitnije – insajt od pratilaca da smo im ovom aktivacijom i retro objavama probudili lepa sećanja na detinjstvo i mladost.