Frljanje - Ziska

Frljanje

Video serijal u kojem definišemo često korišćene poslovne izraze nejasnog značenja  

rados frljanje asap

Jeste znali da reči imaju rok trajanja? Ok, možda ne baš rok trajanja, ali sigurno je da im radimo nešto kad ih puno koristimo, oduzimamo im deo značenja, trošimo ih polako ali sigurno, dok ih jednog dana ne proglasimo opštim mestima, ili čak klišeima. A onda kada više nemamo osećaj da nam mogu biti korisne, onda krenemo da se frljamo njima…

I ovo nije toliko bitno. Osim kada se baviš kreativnim radom, pa ti je pola posla manipulisanje rečima, a sposobnost da komuniciraš precizno o kompleksnim idejama skoro pa osnovna veština. I onda kreneš da se pitaš šta znači kreativnost. Ili hrabrost, u kontekstu kreativnog rada. Rad na sebi, samoaktuelizacija? Motivacija ili liderstvo? Ili neke od svakodnevnijih fraza iz poslovnog rečnika kao FYI, ASAP, KPI

I ovako to izgleda:

„Čak i kada bi nas pet, koji radimo zajedno svaki dan, pitao šta znači kreativnost, recimo, dobio bi toliko različitih odgovora“, promumlao je punih usta fiktivni zaposleni Žiške na jednom od podužih zajedničkih ručkova. „A zamisli koliko se tek ne razumemo jednom kada izađemo iz svog bubble-a, kada pišemo na LinkedIn-u ili razgovaramo na konferenciji.“

I onda smo uradili najbolju stvar koju možeš da uradiš, kada imaš neku dilemu. Probali smo da uradimo stvar, napravili smo pobne razgovore, a onda dugo gledali materijal i čupkali bradu zamišljeno. Jednom kada smo se složili da imamo nešto zanimljivo na stolu, krenuli smo da razmišljamo o formatu, vizuelnom identitetu, produkcijskoj i umetničkoj strani našeg poduhvata.

Danas je Frljanje jedini serijal koji produciramo, a koji je „LinkedIn first“, i mada ga objavljujemo i na drugim platformama, verujemo da najbolje rezonuje sa poslovnom zajednicom, koja je večito zainteresovana za ista pitanja kao i mi – o čemu tačno govorimo kada govorimo o radu. Svi imamo koristi od toga da se bolje razumemo, da diskutujemo sa više nijanse i izražavamo se preciznije.

Zato na kraju svakog videa nudimo dodatni set sinonima i fraza koje mogu obogatiti pojam koji obrađujemo. To je simboličan čin, mada ponekad rezultuje nekim sumanutim idejama, kao recimo kada nas je Milja ubeđivala da je ivičast dobra alternativa terminu edgy.

frljanje thumbnail

 

/  /  /

 

U Žiški često započinjemo nove projekte i laki smo na obaraču kada je kreiranje sadržaja u pitanju. Instinktivno uključujemo kamere, podešavamo rasvetu i rasklapamo stative uvek kada nam se ukaže prilika. Ovo je naš način da testiramo koncepte, učimo i razvijamo se, istražujemo tehnologije i procese… ali i da se zabavimo. Tako je nastao i naš podkast. Ili serijal „Secanje“.