Imlek.rs redizajn
Obično ne mešamo doručak i posao. Na štetu posla. Međutim...
Korporativni sajtovi su obično dosadni, opterećeni količinom informacija koju kompanija nekad i zakonski mora da prikaže. Nismo hteli da napravimo još jedan takav. Zato smo rešili da se dobro inspirišemo! Organizovali smo jedan radni doručak, otišli do Trpkovića, u marketu uzeli pola Imlekovog portfolija, i krenuli. U jelo, ne u brejnstorming.
Kap koja je prelila čašu
Ova fora je otprilike jedino što smo imali sa naše sesija za inspiraciju. Da se manemo loših fora, želeli smo da posetiocima pružimo nešto što će pamtiti, a opet je usko vezano za Imlek. Tako je nastala kapljica. Svesno smo žrtvovali UX zarad upečatljivog UI. Osnovna svrha ovog sajta je da predstavi Imlek, da ostavi utisak koji kompanija želi. Zato mislimo da vredi.
You spin me right round!
Zvezda svakog korporativnog sajta moraju biti proizvodi. Većina korisnika sajta dolazi da proveri nutritivne vrednosti, dostupnost i asortiman. Srećom, pa ne radimo samo web produkciju! Ovo što se ovako slatko okreće je u stvari 25 studijskih fotki iz različitih uglova koji se međusobno razlikuju za isti broj stepeni. 25 za svaki proizvod. Očišćenih i obrađenih. Ali vredelo je!
Also, we make cool perrrty video:
Art direkciju nametnuo je proizvod: Imlek je sinonim za mleko. Za nas mleko predstavlja velike, nenarušene bele površine, čistoća i svežina svih elemenata, blagi pokreti animacije. Najveću potvrdu ovog razmišljanja dobili smo kada smo ubacili isečak iz TV reklame na slajder. Pokret kamere se savršeno uklopio sa ulaskom teksta!