KASATO KUKICA - Ziska

KASATO KUKICA

Kampanja u tiganju? Nemoguće!

Kukica za otvaranje Rum Kasata

Od kad postoji Rum Kasato postoji i problem otvaranja Rum Kasata. Mnogi nokti, zubi i živci ostali na bojnom polju plastične kadice u okršaju sa Neodlepljivom folijom. Godinama, hrabri potrošači ipak otvaraju Rum Kasato. A neki, bogami, pišu i žalbe – direktno u Crvenku.

Žalba na teško otvaranje Rum Kasata

Rum Kasato je piratski brend. Od 1991. do 2019. plovio je tržištem BEZ advertajzinga. U tom periodu, uspeo je da podele ljude na one koji ga baš baš BAŠ vole i one koji ga ne podnose. A kako i ne bi kada ima specifičan ukus, lepljiv, nije za “u goste” i teško se otvara. Međutim, oni koji ga vole – baš ga vole. Snimaju rep pesme o Kasatu, pišu duga pisma kao ovo iznad i kako će se pokazati do kraja ovog teksta: čak su spremni da odu i do krajnjih granica kako bi učestvovali u aktivaciji (naime, da pozovu nekog TELEFONOM). 

Kasato Kukica je nastala kao odgovor na probleme “core” fanova Rum Kasata. Budući da izmena pakovanja nije moguća zbog proizvodnog procesa (ni mi ne razumemo baš kako to funkcioniše, ali tako su nam rekli!), odlučili smo da uradimo sledeću najbolju stvar. Osmislili smo prvi otvarač za pakovanje u konditorskoj industriji: KASATO KUKICU! 

 

 

Video je produciran u stilu televizijske prodaje. Ne samo što je mnogima od nas ovaj format blizak i drag, već je pogodan za proizvode koji nemaju veliku upotrebnu vrednost, a vole da se pretvaraju da je imaju. 

Putem videa smo pozvali ljude da pozovu Call centar Rum Kasata i ostave glasovnu poruku kojom nas ubeđuju zašto baš njima treba kukica. Stiglo je oko 300 poruka za dve nedelje aktivacije. Glasovnih poruka. Čak su i neki zumeri zvali i ostavili poruku na sekretarici. Možda i po prvi put u svom životu! Evo, na primer, kakve poruke smo dobijali: 

Nećemo da davimo sa medijskim rezultatima (autorku teksta mrzi da sabira metrike po kanalima). Umesto toga, nakon ove kampanje ostavljamo Rum Kasato sa jednim dugotrajnim brend “assetom”, prvim otvaračem u kategoriji slatkiša. A čitaoce sa ovim skrinšotom sa Reddit-a. Jer kad vam kampanja završi na Redditu, sigurno ste nešto dobro uradili: