MALA KAMPANJA - Ziska

MALA KAMPANJA

A VELIKA STVAR

Noblice ne prave često kampanju.

Ako na internetu izguglate “noblice reklama”, izaći će vam samo, šokantno, legendarna reklama od pre 15ak godina. Ako budete uporni pa odlučite da posetite i zvanični YT kanal Jaffa Crvenke, videćete da Noblice imaju samo 2 videa od preko 20 sekundi. Jedan je od pre 5 godina i vrlo simpatičan, a drugi je hero video kampanje koju smo ove godine kreirali za lansiranje novog ukusa – Noblice Thins Milk & Cocoa.

Ali, značaj ove kampanje nije u tome što se jednostavno našla u probranom društvu ostalih Noblice kampanja. Ona je za brend koji je voljen upravo zbog svoje komunikacije napravila jedan važan korak napred na ovom polju. A evo i kako se to desilo…

Lansiranje novog ukusa je mač sa dve oštrice.

Kreiranje kampanje za lansiranje novog ukusa je to isto. Posebno kada se radi za slatkiš kao ovaj. S jedne strane, imamo legendarnu reklamu koja je obeležila celu jednu generaciju i definisala brend, s druge, potrebu da kažemo nešto novo.

Naš zadatak je bio da ove dve stvari pomirimo i nađemo način da u isto vreme budemo i Noblice i nove.

Počeli smo od onoga što je bio cilj naše komunikacije: reći ljudima da imamo novi ukus. Znali smo da će se, šta god bila naša kampanja, njena komunikacija vrteti oko dva bitna elementa: mleka i kakaoa. Ova dva sastojka su na pakovanju bila napisana na engleskom jeziku i da bi naša poruka uopšte mogla da radi, morali smo, u suštini, da ih prevedemo.

Na jezik Noblica.

U srcu ovog jezika stoji dobro poznata struktura “Apsolutno super ste”. Nju smo iskoristili kao osnovu za našu novu komunikaciju. Želeli smo da se prepoznatljivost brenda koja je neminovno vezana za muziku i pesmu i ovde zadrži upravo u melodičnosti i ritmu našeg slogana.

Cilj nam je bio i da novim Noblicama, na neki način damo ime po kojem će biti upamćene, ali da ipak zadrže suštinu brenda: optimizam i razigranost.

Našim HERO videom smo, s druge strane, hteli da u ljudima probudimo želju da novi proizvod probaju.

Pošto srž naše kreativne ideje leži u igri rečima, potrudili smo se da to predstavimo i na našim vizualima. Zato nam je u prvom planu tipografija koju smo dodatno razigrali deleći reči i stavljajući ih u dinamičniji odnos sa samim proizvodom.

Ovakva art direkcija pomogla nam je da kreiramo upadljive postove za društvene mreže koji mogu da prenesu novinu i gustativnost samog proizvoda. To su ovi ispod, a biće ih još i na Instagramu.

Na kraju, obično idu rezultati, ali mi ih nemamo. Ovaj tekst smo napisali pre nego što se kampanja i završila. Toliko smo želeli da se pohvalimo. Vredi i to valjda. Makar jedno hiljadu, dve lajkova. Nije mala stvar.