Otvaranje novog profila

Otvaranje novog profila

Kako smo sa pratiocima kreirali kontent

Svaka selidba je… pa, kompikovana. Spakuješ ceo život u nekoliko kutija i onda se pitaš gde ću sa ovim. To smo se i mi zapitali kada smo odlučili da otvorimo novi profil za @frikom_srmznuto i da preselimo smrznuti sadržaj sa zajedničkog Frikom profila.

Ništa ne govori dom više od punog zamrzivača, posebno ako je u njemu boranija koja čeka da postane ručak naredna tri dana. Zato smo pitali porodice širom Srbije da nam kažu čime da napunimo naš zamrzivač, ovaj profil, jer ko bolje od njih zna.

Shvatili smo da nisu vredne nagrade jedina motivacija za učesnike konkursa. Zato smo ih pitali da zaista budu kreativni i zapravo smo organizovali aktivaciju gde smo kontrolu nad sadržajem profila prepustili našim pratiocima. Kada već kreiramo sadržaj za njih, zašto ih ne bismo pitali šta oni žele?

Tako da – postavili smo feed sa praznim zamrzivačem. I pitali ljude – ŠTA PRVO DA UBACIMO? To je izgledalo ovako:

Od početka smo znali:

  1. Mehanizam mora biti jednostavan. Odmah uočljiv i lako razumljiv. NAPIŠI KOMENTAR I ZAPRATI NAS.
  2. Ali i zabavan. Kreativan. Razlog zbog kog će poželeti da učestvuju. U OBLIKU RIME.

Rimu svi pamte, a i nekako – svi vole da je pišu. Čak i naša komjuniti menadžerka koja je nakon hendlovanja 1500 komentara zaslužila mesto u jednoj lektiri ili barem ŽŠK biblioteci.

Očekivali smo kreativne odgvovore – reči koje se rimuju, a dobili smo PESME. Najkreativnije rime smo poslušali, te proizvode ubacili u zamrzivač i onda je naš feed izgledao ovako:

A onda smo shvatili – ovo je previše dobro. Ne samo da smo okupili preko 1600 folovera za nedelju dana već smo zajedno sa njima kreirali kontent. Hteli smo da uradimo još nešto za njih, da ih nagradimo i pored glavnih nagrada. Pošto je sve kolektivni rad – pozvali smo u pomoć Mirjanu Bobić Mojsilović i bukvalno napunili zamrzivač. Uz recitacije, a to je izgledalo ovako:

Pobednik je naravno dobio kombinovani frižider. Sa punim zamrzivačem. A naš sledeći zadatak je da vidimo – šta zajedno kuvamo!?

/   /   /

Tako Žiška postade i za selidbu agencija:
Nakon mnogo ideja i konvergencija
Shvatismo šta to nema naša konkurencija,
I da proaktivna komunikacija mora biti visokih frekvencija!