ADVERTAJZING NAGRADE / Darko Bosnar, Imago / ŽIŠKA podkast #204
Jesen je, što u advertajzingu u našem regionu znači da je sezona nagrada. Imaćemo digitalne, kreativne, efikasne i mnoge druge nagrade – pa je logično da otvorimo goruća pitanja koja ih prate: ima li previše nagrada? Da li agencije samo jure nagrade, umesto rezultate kod klijenta? Da li se festivali previše fokusiraju na društveno odgovorne kampanje?
Snimali smo u Zagrebu gde smo posetili kolege iz 404 u sklopu priprema za SOMOborac, najveće digitalno takmičenje u regionu. U gostima nam Darko Bosnar, izvršni kreativni direktor u Imago, i čovek na čijim se policima nalaze lavovi, borci, effie kocke i mnoge druge nagrade.
00:00 – Uvod
01:20 – Da li se agencije previše fokusiraju na nagrade, a premalo na biznis rezultate?
03:30 – Da li može biti dobar kejs za lošu kampanju?
13:20 – Društveno osvešćene kampanje na advertajzing festivalima
15:10 – Šta ljudi najčešće greše kod pravljenja kejsova?
18:45 – Treba da se zna kako se žirira
25:25 – Dobra pravila za organizovanje festivala
31:40 – Šta je “ghost” kejs?
36:00 – Saveti za kreativce
Možete nas slušati na YouTube i svim AUDIO platformama:
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
Autor i voditelj: Goran Jankuloski
Produkcija: www.ziska.rs