DIGITAL FIRST brendovi / Fran Mubrin, 404 / ŽIŠKA podkast #206 - Ziska
09.11.2023.

DIGITAL FIRST brendovi / Fran Mubrin, 404 / ŽIŠKA podkast #206

Advertajzing mitologija kaže da je u nekom drevnom sumerskom selu neki ribar okačio ispis “riba”. Onda mu je prvi kopirajter predložio da napiše “sveža riba” da bi se izdvojio od drugih ribara. A zatim mu je prvi dizajner predložio da nacrta ribu koja će se videti iz mnogo veće daljine nego ispis. Tako je, tobož, nastao advertajzing.

Ima još par verzija. Popularna je i ona sa zalizanim alkoholičarima sa Medison Avenije. Ali to nije poenta! Poenta je: svi bre znaju kako se radi brendiranje! Zna se kako izgleda “brand book” i šta treba da sadrži…

I to je bilo ok – dok se nije pojavio digital. I nastao je haos od koga se još uvek oporavljamo. Iz tog haosa izlaze ljudi kao Fran i imaju strašne priče o tome šta se u njemu dešava: neke stvari su se totalno promenile… a neke su pak ostale iste!?

00:00 – Uvod
01:20 – Zašto današnja tema?
02:35 – Šta je digital first brand?
06:25 – Racionalnost protiv izražajnosti
09:15 – Kako se pravi digital branding?
11:35 – Šta su iskustveni brendovi?
15:00 – Šta je onda bitno? Dizajn sistem
18:00 – Brand book digitalnog brenda
23:15 – Kako digital brand evoluira?
30:15 – Da li digital first brand mora da ima svrhu?
41:50 – Gde ljudi najčešće greše?
42:55 – Da li je digital first brend poslednja faza evolucije?

Možete nas slušati na YouTube i svim AUDIO platformama:

YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv

Autor i voditelj: Goran Jankuloski
Produkcija: www.ziska.rs