Kako se pravi GLOBALNA KAMPANJA? / Igor Božović, Carlsberg Group / ŽIŠKA podkast #195 - Ziska
05.09.2023.

Kako se pravi GLOBALNA KAMPANJA? / Igor Božović, Carlsberg Group / ŽIŠKA podkast #195

Za ovu epizodu zapucao sam preko celog kontinenta. Spakovao sam mikrofone i dodatni telefon u ranac, objašnjavao se sa švedskim carinicima, vukljao 15 kila na leđima kroz Kopenhagen i iskopao starog kolegu koji je nekada radio isto što i ja…
Igor Božović i ja smo pre nekih 8 godina bili Digital Account Direktori u Executive Group. Od tada, ja sam osnovao agenciju u Srbiji, a Boža je otišao za Berlin. Ja sam počeo podkast, a Boža je prešao u Kopenhagen u Carslberg Group. Ja često radim na lokalizaciji, a Boža radi na globalnim kampanjama.
Ako vodite lokalni brend, sigurno vas zanima kako je raditi taj isti posao, samo sarađivati sa Madsom Mikelsenom. Ako radite u advertajzingu kod nas, sigurno vas zanima kako razmišljaju oni ljudi koji nam šalju “Toolkit” prezentacije od 300 slajdova: zašto se to tako radi, o čemu sve mora sa se misli kada se pravi kampanja za CEO SVET itd.

00:00 – Uvod
02:00 – Šta znači praviti globalnu kampanju?
06:00 – Šta sve može da se lokalizuje kod globalne kampanje?
09:15 – Vizuelna lokalizacija
12:40 – Šta je prednost globalnog brenda, a šta je prednost lokalnog?
16:00 – Slabost globalnog brenda
22:45 – Kako se dostiže konzistentnost brenda
41:05 – Da li globalni pristup može da bude pravilo?
48:10 – Pilot tržište
59:00 – Prelazak kampanje u produkciju
01:04:05 – Šta ne može da se uradi globalno?
01:14:10 – Preporuke

Možete nas slušati na YouTube i svim AUDIO platformama:

YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv

Autor i voditelj: Goran Jankuloski
Produkcija: www.ziska.rs