LOGO: Prvi korak svakog brenda / Slavimir Stojanović Futro / ŽIŠKA podkast #213 - Ziska
14.02.2024.

LOGO: Prvi korak svakog brenda / Slavimir Stojanović Futro / ŽIŠKA podkast #213

Prvi najvažniji korak brendiranja proizvoda je dizajn logoa. Logo je često prvi trenutak kada proizvod ili kompanija ožive – dobiju “lice”, boje i karakter. Zato je dizajn logoa i emotivno najnabijeniji posao u advertajzingu. Za tu epizodu, mogli smo da pozovemo samo jednog gosta: Slavimir Stojanović Futro je veorvatno naš najpoznatiji dizajner sa najvećim portfolijom opšte poznatih logoa.

Pa valjda nešto zna o tome?

AKO SAMO SLUŠATE ovu epizodu i voleli biste da vidite logoe o kojima pričamo, prebacite se na YouTube gde smo u video ubacili logoe preko priče!

00:00 – Uvod
17:50 – Da li logo treba da nosi značenje?
22:30 – Objašnjenja nekad mogu da odu i u apsurd
28:00 – Koliko logo vredi brendu?
33:10 – Šta je tehnički ispravan logo?
36:45 – Da li logo treba da bude jednostavan?
41:50 – Da li ikada treba menjati logo?
48:15 – Brend buk?
49:05 – Kako bi ocenio srpsko kulturalno razumevanje i dizajn logotipa?
57:00 – Najbolji domaći logoi?
58:10 – Kako logo pozicionira brend?
01:00:00 – Koliko logo treba da prati trendove?
01:05:00 – Savet za klijente
01:09:30 – Savet za dizajnere i masterclass

Možete nas slušati na YouTube i svim AUDIO platformama:

YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv

Autor i voditelj: Goran Jankuloski
Produkcija: www.ziska.rs