MARKETING ŽARGON / Andreja Milkić, Leo Burnett / ŽIŠKA podkast #176
Nas marketare često optužuju da namerno izmišljamo reči kako bismo zvučali skuplje. Bila to istina ili ne, ne možemo pobeći od činjenice da nam je profesija prepuna žargona. Danas pričamo o tome kako i zašto do toga dolazi i prevodimo neke visokofilozofske marketing fraze na jezik običnog čoveka!
00:00 Uvod
01:19 Zašto nastaje žargon?
18:15 Buzzwords: Reč koja postane u trendu te sezone
28:15 Eufemizmi: kada nije ok da nešto kažeš
31:35 Pozajmljenice
48:30 Skraćenice
58:30 Čak i kompanije imaju svoj žargon
01:06:30 Odjava
Epizodu pripremili i prezentovali: Andrea Milkić i Goran Jankuloski
Možeš me zapratiti na LinkedInu gde prikupljam info za epizode:
https://rs.linkedin.com/in/janql
Možeš nas slušati na svim AUDIO platformama:
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk
Produkcija: www.ziska.rs