Prozivanje konkurencije: zezanje ili nizak udarac? / ŽIŠKA podkast #93
Sigurno ste videli reklamu u kojoj klinac kupuje dve limenke Pepsija da bi mogao da dohvati dugme na aparatu da naruči Coca-Cola limenku. Niste je videli na televiziji, jer bi bila nezakonita u Srbiji. Dobili ste je kao link od nekoga, još u ranim danima YouTube klipova i verovatno je prorpatili zluradim “he he”. Zašto nam je toliko zabavno kada se prozivaju Audi i BMW, Apple i IBM, McDonald’s i Burger King i koliko je pametno ulaziti u taj rat?
…i zašto ste pogrešno zapamtili da klinac želi da dohvati Coca-Colu, kada je to bila reklama za Pepsi?
Predloži nam temu, postavi pitanje ili samo napiši šta misliš:
podkast@ziska.rs
Gorana možeš zapratiti na LinkedInu gde često prikuplja info za epizode:
https://rs.linkedin.com/in/janql
ŽIŠKA podkast možeš pratiti i na:
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
Deezer: https://bit.ly/31p0kPx
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Soundcloud: https://bit.ly/379V7ie
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk
Produkcija: www.ziska.rs