Šta je uopšte CONTENT (marketing)? / Goran Mirković / ŽIŠKA podkast #197
Content is king! Content je sve! Na razvijenim tržištima ni ne postoji išta drugo osim contenta! Svi smo čuli ove rečenice, ali ja sam primetio da postoji jedan problem sa time: niko ne objasni šta je taj CONTENT?
Jer CONTENT može biti sve: PR članak je CONTENT. Ovaj podkast je CONTENT. TV reklama je CONTENT. Pa ako je sve content, šta je onda razlika između marketing i CONTENT marketing? Ako mislite da ja sad nešto filozofiram bez veze, a vi potražite pobednike CONTENT kategorija svih većih marketing nagrada u regionu i vidite da li vam to deluje kao ista stvar.
Ovo je zahtevna epizoda. Zato sam bio prinuđen da vaskrsnem jednog ozbiljnog kolegu: Gorana Mirkovića, Content, SEO, and Growth Marketing Specijalistu. Goran je jedan od prvih marketara koji se bavio content marketingom, a onda je nestao u SaaS divljinu američkog tržišta. Jako mi je drago što nam se vratio!
00:00 Uvod
01:47 Šta je content?
10:45 Kada se pojavio content marketing?
16:26 Da li je „content“ prevaziđena reč?
17:40 Kako se radi thought leadership?
22:26 Kako se radi hub & spoke model?
24:17 Šta su alati content marketinga?
31:30 Da li je video content marketing?
38:20 Koliko često vidiš dobar infografik?
40:50 Da li content marketing favorizuje lične brendove?
45:15 Kome treba content marketing?
51:23 Kako koristiš levak u content marketingu?
01:02:20 Kako nalaziš balans između konverzije i građenja brenda?
01:07:44 Koliko će se AI koristiti za content marketing?
01:20:12 Šta podaci mogu, a šta ne mogu da kažu
01:24:45 Dalje istraživanje
01:26:00 Odjava
Možete nas slušati na YouTube i svim AUDIO platformama:
YouTube: https://bit.ly/33Yp8zk
Spotify: https://spoti.fi/3j0HWlU
iTunes: https://apple.co/2SUHiMj
RSS: https://bit.ly/3lLPgnc
Google Podcasts: https://bit.ly/377pPbv
Autor i voditelj: Goran Jankuloski
Produkcija: www.ziska.rs