PAKOVANJE

Dizajn za poneti

PAKOVANJE

Jubileji, sezonske svečanosti, nagradne igre i novi proizvoidi zaslužuju posebno pakovanje. Ambalaža spada u funkcionalni dizajn gde se mora misliti o izgledu ali i o zaštiti proizvoda, njegovom transportu i skladištenju. U svetu u kojem je sve digitalno, ambalaža predstavlja prvi utisak koji imamo u dodiru sa nekim brendom – nije ni čudo što postoji kult unboxing videa!


Dok dizajn pakovanja dobija na vrednosti cena izrade ambalaže u malim tiražima pada – ovo je pravo vreme za vraćanje ambalaže u fokus.


Zanimljvu kategoriju čine pakovanja čija je glavna svrha da završe na digitalnim kanalima. Dizajnirali smo posebnu kutiju da uplašimo Fanta influencere i superfanove za Noć veštica, ali tako da ih istovremeno oduševimo i uplašimo! Jednom rečju uplaševimo!




Za četvrti rođendan Žiške napravili smo bombonjeru i napunili je abecedom internih fora. Tek kada smo ređali čokoladice shvatili smo da ne znamo dobro abecedu. Ipak, nekako smo sve skockali u specijalnu (jubilarnu) kutiju. Jedan kolega rekao je da je neće bi otvoriti, nego da će je sačuvati i prodati na eBay-u za milione kada postanemo poznati.






1