NEKI HEROJI NE NOSE PLAŠT - Ziska

NEKI HEROJI NE NOSE PLAŠT

Ali nose Xiaomi 14T

Kamera koja pravi dobre slike….u mraku!

Opšte je poznato da je telefon dobar onoliko koliko je dobra njegova kamera. Većina novih modela zato svoju komunikaciju zasniva na kameri, fotografiji i megapikselima. Isti je slučaj bio i sa Xiaomi 14T, ali sa jednom bitnom fusnotom: Xiaomi 14T ima LEICA optiku koja je kreirana da pravi odlične fotografije u mraku. 

Ovo je dosta bolje od generičkog naš telefon ima najbolju kameru pravca, ali i dalje nije bilo dovoljno da nam pokaže kuda tačno treba da idemo. Tu nam je u pomoć došla još jedna stavka iz brifa koja je definisala šta tačno ta kamera koja dobro slika noću treba da uhvati: ljudsku emociju

E ovo nam je već golicalo maštu.

Ko fotografiše noću? 

Odgovor je očigledan: mladi. 

Žurke, afteri, neonska svetla, vraćanje iz grada, glupiranje na praznim ulicama, sve su to slike koje na prvu loptu bude reči noćna forografija i ljudska emocija. Međutim, iako nam je bio inspirativan, znali smo da ovo nije naš pravac. Ne zato što je prvoloptaški, već zato što ne komunicira sa našom ciljnom grupom. 

Naš TG je davno žurke zamenio za krevet, aftere za jutarnju kafu uz mejlove, a izlaske za ostajanje kod kuće uz dobar film. 

Neko bi rekao: dosadni ljudi. Mi smo znali da su to samo ljudi kojima su se prioriteti promenili.

Krenuli smo da razmišljamo šta za njih znači noć i koju bi ulogu u tome mogao da igra telefon koji pravi dobre fotografije u mraku. 

Ono što smo uvideli inspirisalo je našu kampanju i tako su nastali…

Heroji noći

Upoznajte naše protagoniste: Mariju i Dušana. Tipične predstavnike više srednje klase i od skoro – roditelje. Na prvi pogled, to su ljudi koji žive samo danju: Ustaju rano, grade karijeru i hrane se organski. Očekujemo da je za njih noć vreme spavanja, ili tipičnog, pasivnog odmora od svakodnevnice. Međutim, za njih,  noć je mnogo više od toga.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by A1 Srbija (@a1srbija)

Za Mariju i Dušana, noć je sinonim za vreme provedeno zajedno. Za trenutke autentične i nenametljive bliskosti. Onoga što svakodnevnicu čini podnošljivom. 

Dok drugi izlaze i luduju, heroji naše male priče žrtvuju svoj san zbog nekih važnijih stvari. 

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by A1 Srbija (@a1srbija)

Trenutke koji niko drugi ne vidi, vidi Xiaomi 14T. Zahvaljujući njemu, naši junaci mogu da uhvate svoje najlepše momente, ponesu ih sa sobom i prožive ih ponovo onda kada za tim osete potrebu. Na ovaj način, Xiaomi 14T postaje njihov lični heroj. Tako proizvod dobija podjednako važno mesto u priči, a naš slogan dvostruko značenje. 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by A1 Srbija (@a1srbija)

Emocija ili prodaja? 

Tretiranjem proizvoda kao integralnog dela priče, izbegli smo onaj obavezni prodajni trenutak koji je čest kod sličnih kampanja i koji tako dobro razbija iluziju videa. 

Ipak, kao i svaka druga i ova kampanja ima ultimativni cilj da proda proizvod. Zato smo za svaki od ovih videa napravili i verziju sa malo drugačijim početkom. 

 

Ako se pitate: “Pa gde je taj prodajni deo?” znači da smo uradili dobar posao. Cilj ovih videa je bio da se telefon stavi u fokus u prvih nekoliko sekundi videa. Pošto znamo da je za vertikalni video hook najbitniji, odlučili smo da nam se verzije razlikuju samo po tome. Za jednu kampanju koja ima ovako malo prostora za manevar, sasvim dovoljno. 

Šta smo uradili? 

Na kraju, kao i kod svake kampanje postoje dva tipa rezultata. 

Eksterni kažu da su naši videi stigli do oko 1,2 miliona ljudi, da su pogledani skoro 10 miliona puta i da im je engagement bio preko milion. Izgledaće super u izveštaju. 

Interni ne mogu da se prevedu u brojke, ali mogu da se sumiraju otprilike ovako: Uspeli smo da napravimo kampanju koja radi na čisto emotivnom nivou, a ipak jasno priča priču o benefitima proizvoda. Kreirali smo komunikaciju koja je Xiaomi 14T izdvojila iz mora sličnih telefona, dok je u isto vreme pomirila dva naizgled kontradiktorna elementa: premium brend imidž i autentičnu ljudsku priču. 

Sve u svemu, nakon ovakve kampanje, ne bi nas čudilo da se svako ko je na njoj radio oseća pomalo kao heroj.