Zašto volimo praznike
I kako proširiti novogodišnji duh
Iako niko sa 6 godina nije sanjao o karijeri u marketingu, poseban je osećaj u 2018. oživeti magiju koje se sećamo još iz detinjstva. I zato smo puni novogodišnjeg duha i veselja dočekali Coca-Colinu kampanju #BudiDedaMraz! Dobili smo u zadatak da na digitalne platforme prenesemo ideju da svako od nas može biti Deda Mraz. Ali kako pokrenuti ljude u doba otuđenosti, kada mladi „samo gledaju u taj Instagram?!“ Na Instagramu!
Video produkcija
Započeli smo serijom kratkih videa na @cocacolasrbija koji su davali primere dobrih dela, a pratili su ih postovi sa nedeljnim izazovima koji su pozivali pratioce da se priključe. Ovoga puta odlučili smo se za raw, digitalnu estetiku. I iskoristili priliku da zaista ostavimo trag.
Podrška influensera
I pokret se stvarno proširio, uz pomoć influensera koji su pristali da pro bono sudeluju u kampanji. Svojim dobrim delima primer je pružilo više od dvadeset influensera, pokrivajući najrazličitije niše i dobne skupine. Noseći iste bele rukavice dok su slagali drva, nosili odeću u dečije domove ili pomagali starijima, pokazali su da svako može da bude Deda Mraz.