BOLJA KAMPANJA
Za Nutri O'cake
Novi Nutri O’cake ima 30% više ovsenih pahuljica, 30% manje šećera, 100% je integralan, ima čak 11 grama vlakana i sadrži prebiotik inulin.
Ufff, pa kako sve to da kažemo u jednom sloganu? Ma, samo ćemo da napišemo da je – bolji. I stari O’cake je bio okej, ali novi je bolji, realno.
MOŽE TO I BOLJE
Seli smo i skontali sledeće.
Ljudi često kažu „OKEJ” i kad možda ne bi trebalo. Pa završe sa frizurom koja im se i ne dopada. Ili silaze da sačekaju kurira, iako pada kiša. Ili prihvate zahtev za praćenje od tetka Dragice. Ovakvih situacija ima mnogo, u svakom danu svakog od nas. Najčešće su to male stvari, za koje zapravo ne moramo da napravimo kompromis.
Kao malo više ovsenih pahuljica, ili malo manje šećera.
Možemo da težimo boljem. Bilo da je reč o frizuri, dostavi ili – keksu!
JEDNO LICE, A MNOGO FORMATA
Našli smo idealno lice da ispriča ovu priču – ni manje ni više nego u našem kancu! Jelica nam se pridružila u toku piča na pripremi predloga, a onda je toliko dobro to uradila da smo se svi složili da mora da se nađe na svim bilbordima i sitilajtovima.
Bila nam je potrebna junakinja koja kroz ekspresije koje nisu osmeh (karakterističan za wellness kategoriju) prenosi sentiment nove, poboljšane recepture. Došlo je vreme da osvežimo komunikaciju integralnih keksa!
Nismo se zaustavili tu. Napravili smo serijal videa sa glavnom junakinjom koja bez filtera priča o svim stvarima koje mogu da budu bolje!
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Bonus pitanje: koliko ovsenih pahuljica smo potrošili za snimanje ovih videa?
Pozvali smo i poznata lica da isprobaju novi keks i kažu da li im je stvarno bolji od prethodnog:
View this post on Instagram
I naravno, ko god je u maju otišao u prodavnicu po keks, naleteo je na naše woblere, police ili shelf dividere koji su komunicirali jednu stvar: “Hej, novi Nutri O’cake je sada bolji!”
E, da, ako ste se vozili Brankovim mostem i primetili da bandere vrište da postoji nešto bolje, to smo bili mi!
I, je l na kraju stvarno kampanja bila bolja!
Sadržaj na Instagramu i Fejsbuku koji smo plasirali u toku kampanje donela je najveći engagement O’cake brendu od kad postoji.
U toku trajanja ove kampanje, glavni konkurent iz iste kategorije imao je takođe svoju kampanju, ali je rast u prodaji imao samo Nutri O’cake dok je konkurent u istom periodu zabeležio pad prodaje.
Nutri O”Cake je u mesecu kampanje (maj 2023. godine) imao istorijski najveći MS od 21.8%.
Što duže čitaš, sve je bolji.