KAKO IGRAČKA OD MUNCH-A? - Ziska

KAKO IGRAČKA OD MUNCH-A?

I to od celog pakovanja?

Pitanje je na koje prodavci u supermarketima moraju da odgovaraju kad god se neko na polici maši za novu Munch ambalažu.
Unutra je običan Munch, samo je Munch kao brend postao SAV OD IGRE.

Kako smo to postigli?

U unutrašnjost Munch kutije postavili smo rasklope koji se kada se iseku, zalepe i sastave pretvaraju u igračku! I to ne bilo kakvu, već u malog robotića. I to čitavo RoboMunch pleme od čak 15 članova.

Sve je počelo veoma nevino- klijent nas je pitao da napravimo uputstvo za pravljenje raznih oblika od folije koje će se čuvati u kutiji i iznenaditi potrošače kada je otvore a možda i motivisati da budu kreativni.

Međutim, osetili smo da se u ovoj ideji krije nešto mnogo moćnije. Okretanjem, prevrtanjem kutije, pokušali smo da je posmatramo očima deteta, i shvatili da je možemo iskoristiti celu: i karton, i slatkiš i spolja i iznutra: zašto kutija ne bi postala igračka a Munch postao razigraniji odnosno ceo od igre?

Nismo radili prema brifu, već smo ga kao naše figurice krojili, seckali, sastavljali u hodu, i uklapali u projekciju za ovu godinu, kako ovu kampanju nismo imali u planu.

Znali smo da je moramo uraditi jer je naredna logična i prirodna stvar za Munch. Munch je brend koji se povezuje s igrom, maštom, kreativnom slobodom. Poželeli smo da poručimo odraslima da na svet gledaju iz ugla deteta i da u predmetima svakodnevice vide nešto drugačije, a deci da nas inspirišu da ostanemo u tom pogledu na svet što duže: odatle od kutije igračka!

Naša kampanja je namenjena svima i KPI nam je da u što više ljudi probudimo decu, ali i da zabavimo što više klinaca makar koliko je nama bilo zabavno da radimo na ovoj kampanji.

Nadamo se da će sklapanje robotića postati možda porodična aktivnost roditelja i dece ili da će se kolege u kancu menjati ili takmičiti ko će skupiti prvi svih 15 i podetinjiti makar deo dana!
Da bismo proces olakšali tako da bilo ko ko sklapa može imati osećaj postignuća, na svaku kutiju postavili smo i QR kod koji vas vodi ka tutorijalu kako da najbrže sklopite svog robotića:

Od uputstva za upotrebu folije, dobili smo igračku koja se pravi korišćenjem svih elemenata kutije, a od materijala planiranog za digitalne kanale došli smo do TV reklame koja u centar zbivanja stavlja raspirivanje dečije mašte i novu ambalažu koja je ugledala svetlost na policama širom regiona!

Ovom prilikom želimo posebno da se zahvalimo svima koji su doprineli kampanji i učinili da ona bude zaista sva od igre svojom posvećenošću, trudom i kreativnošću: Jaffa Crvenka, Level4, Smurfit, Drimdast, Media House i Homepage.

Ali, ovde nećemo stati! Nastavljamo dalje da seckamo, sastavljamo i kreiramo vođeni motom Sav od igre !