Point-of-sale-materijal - Ziska

Point-of-sale-materijal

Kako se izdvojiti iz mora rafova?

Bilo kakav štampani materijal u marketingu spada u tešku kategoriju jer, za razliku od digitalnih formata, nemate luksuz ispravljanja eventualne greške. Troškovi uklanjanja kampanje koja je već postavljena u vizuelni prostor su veći i svaka poruka mora biti promišljena jer na raspolaganju nemate targetiranje i slične pogodnosti modernijih kanala komunikacije. Na mestu prodaje, odnosno u prodavnicama, štampanim materijalom najviše ima smisla objaviti posebne ponude koje se odnose na cenu ili – uvođenje novog proizvoda na tržište!

Iako smo osmisli lansiranje novog Kasato Kokos ukusa kroz digitalnu kampanju, naš opseg posla je dosegao i do vezene košulje za komercijaliste Kasato tima, pa i materijala na mestu prodaje. Pripremili smo shelf divider i wobbler, a dizajn smo prilagodili Kasato komunikaciji – na vizualima nalazio se pirat, a shelf divider je čak poprimio oblik piratske zastave.

I narednu kasato kampanju “Tek mi je 30” ispratili smo posebnom policom.

Činjenica da smo imali mogućnost da kampanju ispratimo kroz više kanala omogućila nam je da ostanemo potpuno konzistenti u poruci koju šaljemo. Tako su hero video na Jutjubu, TikTokeri u sklopu aktivacije i pirat na rafovima maloprodajnih objekata radili istu stvari – pozivali ciljnu grupu da isproba novi ukus. Sa influenserima često komuniciramo i pomoću posebno izrađenih pakovanja za degustaciju.

Ali point of sale materijal je mnogo više od toga. Tu su takozvane zujalice na ulazu, wobbleri, stikeri, hengeri… To može biti i ceo kutak u radnji za opuštanje, kako smo predložili za Grand. Ili veliki, mekani jastuk za Munchmallow. A može biti i samo A-tabla ispred mesta prodaje, pa čak i podmetači za čaše na kafiću-lokaciji za podizanje Ananas paketa.