MENADŽMENT PROJEKATA - Ziska

MENADŽMENT PROJEKATA

Oglas za posao

Postojimo veći deo decenije, bavimo se ovim poslom još duže i šta god da smo videli na tržištu, jedna stvar se nikada nije promenila: uvek nam je trebao dobar akaunt (m/ž). Kreativna agencija smo, kao i svaka druga – menadžerke i menadžeri prelaze kod klijenta, u IT, žele da promene industriju. 

Mi čak imamo nešto niži turnover nego industrija, ali imamo drugi problem: zbog naše posebne organizacije dosta akaunta nam postadoše kreativci, producenti i medijaši. A i rastemo na neki održiv i zdrav način već 7 godina. Izgubili smo 4 najbolja menadžera tako što su postali… direktori.

Ako se javiš, izdvojićemo vreme da se upoznamo, ako ispunjavaš određene kriterijume:

Imaš dobar portfolio

To znači da imaš iskustva u vođenju “velikog” klijenta u “velikoj” agenciji. To je diskutabilna kategorija, ali da skratimo priču: klijent koji bi mogao da ima TV reklamu, bilboard ili serijal na Jutjubu, recimo. Pogledaj naš portfolio, zanimaju nas klijenti slični našima. 

Nije bitno da li radiš u integrisanoj, ATL, digital ili PR agenciji. Mi smatramo da je sve to menadžment nekih projekata. Međutim, jeste bitno da radiš u agenciji, jer se naši projekti ipak razlikuju od onih u korporacijama, medijima ili neprofitnom sektoru.  

Senioritet je manje bitan jer ako imaš dobar portfolio i potencijal, mi svakako možemo da te uklopimo negde u naš projektni tim. Možda to neće biti odmah menadžerska pozicija, ali ćemo napraviti ponudu u skladu sa tvojim iskustvom i očekivanjima. Fleksibilni smo dokle god mislimo da možemo da napravimo održiv dogovor.

Znaš ko smo mi

Znamo da sa strane deluje da smo kreativni, mladi i da nam je super vajb u kancu. Ali, mi takođe radimo projekte za klijente – a ti nam trebaš prvenstveno za to! Dakle, očekujemo i da znaš o našim projektima, klijentima i pristupu komunikacijama.

Mi radimo integrisane komunikacije, što zvuči kao floskula, ali ne znamo kako drugačije da opišemo to što se dešava na našim projektima. Evo baš ove nedelje na istom klijentu spremamo kalendar postova za Instagram i snimamo TV reklamu za inovaciju na pakovanju koju smo mi osmislili i dizajnirali. Imamo i samo ATL klijente, samo digital klijente i samo employer brending klijente. 

Sve te projekte drži na okupu izražena filozofija advertajzinga o kojoj često drvimo u podkastu, na blogu, predavanjima i na ručku.

Znaš da se predstaviš

Pošalji nam kršten mejl do 6. maja. Interesuje nas tvoj portfolio – ne moraš da ga picaniš kao dizajneri, ali obasni nam koje klijente vodiš, šta su tvoji najbolji projekti i šta ti radiš na njima. Dovoljno je da u mejlu ostaviš linkove uz objašnjenja.

Objasni nam zašto želiš da radiš sa nama. Ne treba nam propratno pismo koje je prepričan CV, već nam ukaži gde vidiš dobro poklapanje između nas. Npr. “vi volite taj slešerizam, evo mene akaunta kako produciram malo snimanje”.  

/ / /

Ako nam pošalješ mejl, neko će ti sigurno odgovoriti. 

Ako se uklapaš u kriterijume, pozvaćemo te na skrining intervju. Tu kratko razmenimo par informacija, čisto da budemo sigurni da smo se dobro razumeli.

Ako jesmo, onda te zovemo na intervju. Pošto svi mrzimo opštemesna HR pitanja kao što je: “A gde vidiš sebe za 5 godina?” pitaćemo te konkretna pitanja o projektima iz tvog portfolija. Kroz to konkretno dotaći ćemo se sve filozofije advertajzinga, komunikacija, života i narodne muzike. 

Srećno i jedva čekamo da te upoznamo!