POINT-OF-SALE MATERIJAL

Kako smo izdvojili pirata iz mora rafova

Podsetili smo se ovog dinosaurusa marketinga kroz Nekima se neće dopasti kampanju lansiranja novog Kokos Kasato ukusa



Bilo kakav štampani materijal u marketingu spada u tešku kategoriju jer, za razliku od digitalnih formata, nemate luksuz ispravljanja eventualne greške. Troškovi uklanjanja kampanje koja je već postavljena u vizuelni prostor su veći i svaka poruka mora biti promišljena jer na raspolaganju nemate targetiranje i slične pogodnosti modernijih kanala komunikacije. Na mestu prodaje, odnosno u prodavnicama, štampanim materijalom najviše ima smisla objaviti posebne ponude koje se odnose na cenu ili - uvođenje novog proizvoda na tržište!

Iako smo osmisli lansiranje novog Kasato Kokos ukusa kroz digitalnu kampanju, naš opseg posla je dosegao i do vezene košulje za komercijaliste Kasato tima, pa i materijala na mestu prodaje:



Pripremili smo shelf divider i wobbler, a dizajn smo prilagodili Kasato komunikaciji – na vizualima nalazio se pirat, a shelf divider je čak poprimio oblik piratske zastave.

Činjenica da smo imali mogućnost da kampanju ispratimo kroz više kanala omogućila nam je da ostanemo potpuno konzistenti u poruci koju šaljemo. Tako su hero video na Jutjubu, TikTokeri u sklopu aktivacije i pirat na rafovima maloprodajnih objekata radili istu stvari – pozivali ciljnu grupu da isproba novi ukus. Ovakav pristup lansiranju novog ukusa oslikao se i u rezultatima – Kokos Kasato prodao se dva puta više od prethodnog rotacionog ukusa.

Igor Radulović

Igor Radulović