Zašto ASMR radi za brendove? - Ziska

Zašto ASMR radi za brendove?

Ššššš- snimili smo par ASMR videa

ASMR. A Smara Malo Realno kad ne razumeš skraćenice, zar ne? Posebno kada je njeno objašnjenje- autonomni senzorni medijalni refleks.

Sećaš se mukbanga? Južnokorejci su se prvi dosetili kako da iskoriste ASMR u marketinške svrhe kako bi skrenuli pažnju na svoje proizvode. Da – sada ti sigurno u sećanje naviru reklame s krupnim planom na usne devojke koja grize čokoladnu koru sladoleda. Takvi videi su sigurno ispunili svoj cilj ako se u tebi javila želja da na pidžamu obuješ papuče i skokneš do obližnjeg marketa iii:


ASMR su prijatne vibracije koje se stvaraju u našem mozgu pod uticajem zvučnih okidača. To može biti: šuštanje odeće, lišća, papira, osvežavajući zvuk talasa, tapkanje prstima po plastičnoj površini, šaputanje… Umirujuće dejstvo može se udvostručiti uz vizuelnu stimulaciju- sporo kretanje ruku, prevlačenje četkica preko lica ili prikaz masaže. Sve ovo kažu oni koji pribegavaju ASMR videima i odgovarajućem piću kad stigne mejl u petak u pet.
Bez šale, prvi koji su uočili pozitivno dejstvo ovih prijatnih senzacija bili su psiholozi koji su ih preporučivali kao efikasni lek za nesanicu, umirivanje stanja anksioznosti i stresa. U istom duhu, ASMR videi korišćeni u marketingu zadržavaju i svoju inicijalnu ulogu- da smire, opuste i otklone stres.Za razliku od ostalih reklama i sadržaja koji nas zasipaju sa svih strana, ASMR videi pružaju utočište od haosa interneta i uče te kako da uživaš u savršenoj šoljici kafe:
Još važnije, daleko je efektnije ako, primera radi, modni brend prikaže koliko su njihovi materijali nežni nego da ih samo opišu rečima. Znate onu staru: Show, don’t tell.
Zato smo na Instagram profilu Exceptional only odlučili da baš kroz ASMR videe prikažemo izuzetna iskustva o kojima postovi na stranici govore. Pojačaj zvuk i čekiraj ih iznad.