Šta sve radimo

Šta sve radimo

i kako se to razlikuje od drugih

Da li ste primetili da u biznisu postoji neki stid oko sopstvenog rada? Većina sajtova na trećem skrolu ima ambivalentni opis tipa:

Mi kreiramo strateški vođena rešenja fokusirana na potrošače koja obezbeđuju održivi viralni rast sa merljivim odrazom na vaš profit. To je naša strast…

Na kraju nemaš pojma da li se bave marketingom, developmentom ili pčelarstvom. Ovaj tekst je naš pokušaj da uradimo suprotno od toga. Sa ove stranice možeš pristupiti svakom projektu koji smo ikada stavili u portfolio! Linkovi ispod su početak drveta. Svaki link te vodi ka stranici koja objašnjava tu uslugu, a tamo te čekaju novi linkovi koji vode do konkretnih projekata.

Ako vodiš brend, ovde ćeš saznati šta sve možemo da uradimo zajedno. Ako si iz Nabavke, ovde ćeš saznati kako se tačno razlikuju sve naše usluge. Ako istražuješ da li želiš da radiš kod nas, klikći na sve što je plavo!

Mi pravimo stvari. Mi razumemo kako se grade brendovi, ali takođe znamo da brend strategija vredi samo ukoliko se vidi u komunikaciji ka korisnicima. Dakle, pravimo video, fotke, crteže, scenarije i dizajn koliko i fensi preze, strategije i koncepte.

Da bi se napravila bilo kakva komunikacija, bila ona TV reklama ili Instagram post, mora da se odgovori na barem 6 pitanja. Da bismo odgovorili na svako od tih pitanja, moramo da organizujemo različite timove:

  1. Strategija: Šta radimo?
  2. Kreativa: Šta time govorimo?
  3. Dizajn: Kako to izgleda?
  4. Produkcija: Ko će to da napravi?
  5. Mediji: Ko će to da vidi?
  6. Projekti: Hoće li to stvarno da se desi?

Sa izuzetkom strategije koja zavisi od potreba klijenta, ovaku su organizovani naši timovi, i tako su organizovane naše usluge:

Strategija

Strategija je jedini tip usluga koje nudimo, a da ne postoji poseban, odvojen tim koji se specijalizuje za nju. Za razliku od većine slučajeva, ovo nije odluka koju smo doneli na osnovu mnogo istraživanja, promišljanja i štreberisanja. Doneli smo je jer bilo koja druga opcija nemoguća.

Rekli smo da strategija odgovara na pitanje “Šta radimo?”. Dakle, strategija definiše osnovni set pravila, vrednosti i/ili ciljeva nekog brenda na osnovu, (naravno) istraživanja, promišljanja i štreberisanja. Rezultat tog procesa je obično osvešćivanje, definisanje i formulisanje nekih istina o brendu.
Te istine će kasnije, sve vreme u toku trajanja projekta, svi koji rade na njemu uzimati kao premisu za donošenje raznih odluka, iz različitih oblasti.

Upravo zbog toga, postoje i različiti tipovi strategija:

Takođe, ponekad je našim klijentima potreban know-how kako bi samostalno, unutar internih timova mogli da dođu do specifičnih odgovora, definišu KPI-eve, raspišu pitch itd… U tim slučajevima, organizujemo posebne radionice, predavanja ili treninge.

Nadamo se da vam je sada jasno zašto nemamo tim samo za strategiju 🙂

Kreativa

Ni jedan projekat nikada nije realizovan bez “kreative”. Ponekad ne osvestimo to, ponekad kreativna komponenta nije presudna, ali šta god da krenemo da radimo u advertajzingu – kreativne odluke će sigurno biti donete u procesu, desiće se nekakvo pisanje ili vizuelno rešavanje problema. Bavljenje kreativom je u stvari preuzimanje odgovornosti za ono što će naš rad postati, jednom kada ugleda svetlost dana. Kada bude objavljen na Instagramu kompanije, TV-u ili internom newsletter-u. Sa tim na umu, zavisno od marketinških potreba kompanija i brendova, razvijamo:

Dizajn

Ako ideju čitamo kroz slovne znakove ili slušamo o njoj, dizajn razumemo kroz liniju, oblik, teksture i boju. Uzročno je posledična reakcija na Projekat i Kreativua može da umeša prste i u Produkciju vizualizacijom same ideje i njenom pripremom.
Dizajn tim ideje prevodi na vizuelan jezik putem:

Produkcija

Na putu od ideacije do realizacije projekta stoji naša produkcija, a to je tim koji se bavi fotografijom, videom, animacijom, režijom i koji je često deo kreativnih procesa (vidi pod “kreativa“). Nekada je taj projekat samo jedan Instagram post. A nekada je to čitava digital kampanja koja startuje velikim hero videom, ili serijal videa za Youtube i Instagram od 15 epizoda, za dva – tri tržišta.

Sve stvari koje produciramo načelno delimo metodologijom “da li se pomera ili ne”, pa je i osnovna podela naših usluga na:

Međutim, u jednom momentu smo shvatili da neke posebne stvari pravimo češće nego druge, pa bismo spomenuli i:

u okviru Video produkcije, i:

Pored ovih, postoje i mnogi drugi projekti koje smo realizovali poput TV Reklama, Explainer videa, Fotografija tehnike, Stop Motion-a, pa čak i ASMR-a, ali, za pun ̶d̶o̶ž̶i̶v̶l̶j̶a̶j̶  portfolio, pogledajte Foto i Video produkcija članke.

Mediji

Projekti mogu biti realizovani bez upotrebe medija – ali najuspešniji projekti retko eksplodiraju bez medijske podrške. Kao što su za dobru OOH kampanju bilbordi „prozor“ u svet – tako su na Digitalu to SM oglasi, Google baneri, YT bumperi, itd. Zbog velikog izbora, svakom projektu pristupamo drugačije i za njega kreiramo prilagođeni medijski plan. Posebno u slučajevima kada jurimo konkretne konverzije kao što su broj kupovina, registracija ili popunjenih lead formi.

Takođe čvrsto smatramo da je greh da dobre kampanje prepustimo na milost i nemilost organskom reach-u. Jer na kraju dana – Ako je u šumi puštena kampanja, a niko nije bio tu da je čuje – da li je kampanja zaista puštena?

Stoga u zavisnosti od potreba brendova, nudimo sledeće medijske usluge:

  • Zakup medija: Facebook, LinkedIn, Google
  • Planiranje medija: optimizacija prodajnog levka

Projekti

Projektni tim predlaže konkretne aktivnosti je potrebno realizovati da bi se ispunili ciljevi klijenta. Sa klijentom koordiniraju brifing, debrifing, fidbek, budžete, rokove i administraciju. Organizuju druge timove u agenciji, proveravaju kvalitet rada i izveštavaju klijenta. Malo konkretnije, otvaraju nove profile za brendove, organizuju radionice, rade community management. Nudimo sledeće projektne usluge:

/   /   /

Nama ovaj spisak deluje sasvim dovoljno. Međutim, nekad dobijemo i upit za uslugu koja nije na ovoj listi. Postoje neke usluge koje jednostavno ne nudimo jer nisu kompatibilne sa našom organizacijom. Recimo, organizacija događaja  je jedna od njih. Za takve  usluge ćemo vas proslediti ekipama za koje smo procenili da su jako dobre u svom poslu i dele naše standarde klijent servisa.

A i zabavni su u kafani!

Ova šala je samo uvod u “call 2 action”. To je ono kad objasnimo kako smo najbolji i da nam što pre pošalješ mejl. Međutim, ako razumeš ovakav tekst već znaš šta treba da uradiš.

zdravo@ziska.rs