Šta sve radimo

Šta sve radimo

i kako se to razlikuje od drugih

Da li ste primetili da u biznisu postoji neki stid oko sopstvenog rada? Većina sajtova na trećem skrolu ima ambivalentni opis tipa:

Mi kreiramo strateški vođena rešenja fokusirana na potrošače koja obezbeđuju održivi viralni rast sa merljivim odrazom na vaš profit. To je naša strast…

Na kraju nemaš pojma da li se bave marketingom, developmentom ili pčelarstvom. Ovaj tekst je naš pokušaj da uradimo suprotno od toga. Sa ove stranice možeš pristupiti svakom projektu koji smo ikada stavili u portfolio! Linkovi ispod su početak drveta. Svaki link te vodi ka stranici koja objašnjava tu uslugu, a tamo te čekaju novi linkovi koji vode do konkretnih projekata.

Ako vodiš brend, ovde ćeš saznati šta sve možemo da uradimo zajedno. Ako si iz Nabavke, ovde ćeš saznati kako se tačno razlikuju sve naše usluge. Ako istražuješ da li želiš da radiš kod nas, klikći na sve što je plavo!

Mi pravimo stvari. Mi razumemo kako se grade brendovi, ali takođe znamo da brend strategija vredi samo ukoliko se vidi u komunikaciji ka korisnicima. Dakle, pravimo video, fotke, crteže, scenarije i dizajn koliko i fensi preze, strategije i koncepte.

Da bi se napravila bilo kakva komunikacija, bila ona TV reklama ili Instagram post, mora da se odgovori na barem 6 pitanja. Da bismo odgovorili na svako od tih pitanja, moramo da organizujemo različite timove:

  1. Strategija: Šta radimo?
  2. Kreativa: Šta time govorimo?
  3. Dizajn: Kako to izgleda?
  4. Produkcija: Ko će to da napravi?
  5. Mediji: Ko će to da vidi?
  6. Projekti: Hoće li to stvarno da se desi?

Sa izuzetkom strategije koja zavisi od potreba klijenta, ovaku su organizovani naši timovi, i tako su organizovane naše usluge:

Strategija

Strategija je jedini tip usluga koje nudimo, a da ne postoji poseban, odvojen tim koji se specijalizuje za nju. Za razliku od većine slučajeva, ovo nije odluka koju smo doneli na osnovu mnogo istraživanja, promišljanja i štreberisanja. Doneli smo je jer bilo koja druga opcija nemoguća.

Rekli smo da strategija odgovara na pitanje “Šta radimo?”. Dakle, strategija definiše osnovni set pravila, vrednosti i/ili ciljeva nekog brenda na osnovu, (naravno) istraživanja, promišljanja i štreberisanja. Rezultat tog procesa je obično osvešćivanje, definisanje i formulisanje nekih istina o brendu.
Te istine će kasnije, sve vreme u toku trajanja projekta, svi koji rade na njemu uzimati kao premisu za donošenje raznih odluka, iz različitih oblasti.

Upravo zbog toga, postoje i različiti tipovi strategija:

Pošto je preduslov za dobru strategiju, edukacija organizujemo posebne radionice, predavanja ili treninge.

 

Kreativa

Vi sigurno znate šta želite da poručite. Kreativa je tu da bi vas iko saslušao.

Kreativa je tu da ključne poruke prenese na interesantan način, da privuče pažnju publike, da učini poruku pamtljivom. Slogani, tekstovi, scenariji, ideje za kampanje, ideje za postove biće učinkoviti samo ukoliko se istaknu iz hrpe drugih na medijima  gde se pojave.

Mi puno razmišljamo o kreativnom radu – jer ne postoji nijedan advertajzing rad bez kreative. Nekad je to reklama za prašak, nekad srceparajuća priča o značenju hrane u porodici. Nekad je to TikTok serijal, a nekad LinkedIn objava sa kompanijske žurke. Koliko god se razlikovali u originalnosti, dramatizaciji i dubini emocije – svi naši radovi su kreativni – bilo da su:

Dizajn

Kada osmislimo kreativnu ideju, treba da dizajniramo kako će taj rad izgledati u stvarnosti.

Nekada je dizajn samo instrukcija za produkciju, kroz moodboard, mokape i direkciju. Međutim, nekada dizajn jeste produkcija: recimo ako radimo bilbord samo sa stok fotkama, renderom proizvoda i dizajniranim elementima. A nekada dizajn čak nije dizajn, nego pravac za stotine narednih dizajn radova.

Dakle, dizajn može biti:

Produkcija

Kad dizajniramo kako bi nešto trebalo da izgleda – treba to i da napravimo, odnosno produciramo.

To znači da će kreativnu ideju napasti naš tim koji se bavi fotografijom, videom, animacijom, režijom i drugim seksi stvarima, jednako koliko seckanjem paradajza, koordiniranjem modela i pronalaskom prave revkizite. Naša produkcija može da se prilagodi na različite budžete, kreativne zahteve i kanale: od TikTok serijala do TV spota.

Nekad se kreativna ideja realizuje na webu. U tom slučaju, mi preuzimamo menadžment projekta, a radimo sa oprobanim partnerima. Dakle, produkcija može da uključuje:

 

Mediji

Zakup oglasnog prostora, plasiranje oglasa, odnosno trošenje para na Facebook, Google, AlmaQuattro, kabl i sl. radi naš medijski tim.

Mediji nisu neophodni za kampanju, ali kampanje su retko uspešne bez medijske podrške. Na kraju dana – Ako je u šumi puštena kampanja, a niko nije bio tu da je čuje – da li je kampanja zaista puštena?

Svaki projekat je jedinstven, pa kreiramo i adekvatan medijski plan. Nekada podižemo svest o nekoj aktivaciji, a nekad jurimo konverzije kao što su broj kupovina, registracija ili popunjenih lead formi. Stoga u zavisnosti od potreba brendova, nudimo sledeće medijske usluge:

  • Zakup medija: Facebook, LinkedIn, Google
  • Planiranje medija: optimizacija prodajnog levka

Projekti

Projektni tim predlaže konkretne aktivnosti je potrebno realizovati da bi se ispunili ciljevi klijenta. Sa klijentom koordiniraju brifing, debrifing, fidbek, budžete, rokove i administraciju. Organizuju druge timove u agenciji, proveravaju kvalitet rada i izveštavaju klijenta.

Malo konkretnije, otvaraju nove profile za brendove, organizuju radionice, rade community management. Nudimo sledeće projektne usluge:

  • Digital, društveni mediji, community menadžment, influenser menadžment
  • Employer branding
  • Integrisane kampanje, ATL

/   /   /

Nama ovaj spisak deluje sasvim dovoljno. Međutim, nekad dobijemo i upit za uslugu koja nije na ovoj listi. Postoje neke usluge koje jednostavno ne nudimo jer nisu kompatibilne sa našom organizacijom. Recimo, organizacija događaja  je jedna od njih. Za takve  usluge ćemo vas proslediti ekipama za koje smo procenili da su jako dobre u svom poslu i dele naše standarde klijent servisa.

A i zabavni su u kafani!

Ova šala je samo uvod u “call 2 action”. To je ono kad objasnimo kako smo najbolji i da nam što pre pošalješ mejl. Međutim, ako razumeš ovakav tekst već znaš šta treba da uradiš.

zdravo@ziska.rs