Šta sve radimo - Ziska

Šta sve radimo

i kako se to razlikuje od drugih

Da li ste primetili da u biznisu postoji neki stid oko sopstvenog rada? Većina sajtova na trećem skrolu ima ambivalentni opis tipa: Mi kreiramo strateški vođena rešenja fokusirana na potrošače koja obezbeđuju održivi viralni rast sa merljivim odrazom na vaš profit. To je naša strast… i na kraju nemaš pojma da li se bave marketingom, developmentom ili pčelarstvom. Ovaj tekst je naš pokušaj da uradimo suprotno od toga.

Ako vodiš brend, ovde ćeš saznati šta sve možemo da uradimo zajedno. Ako si iz nabavke, ovde ćeš saznati kako se tačno razlikuju sve naše usluge. Ako istražuješ da li želiš da radiš kod nas, klikći na sve što je plavo!

Mi pravimo stvari. Mi razumemo kako se grade brendovi, ali takođe znamo da brend strategija vredi samo ukoliko se vidi u komunikaciji ka korisnicima. Dakle, pravimo video, fotke, crteže, scenarije i dizajn koliko i fensi preze, strategije i koncepte.

Bilo koji komunikacijski rad, bio on TV reklama ili Instagram post, mora da ima 6 elemenata. Prvo neko mora da osmisli i odbrani projekat u okviru koga se taj rad realizuje (Projekti). Zatim se neko bavi time šta taj rad govori i šta će to doneti brendu koji ga realizuje (Kreativa). Onda neko pretvara taj rad u stvarnost, fotografiše ili snima video (Produkcija). Skoro svaki rad ima i vizuelnu komponentu (Dizajn). Na kraju, da bi iko to video, potrebno je obično zakupiti neki medijski prostor da bi rad došao do relevantne ciljne grupe (Mediji).

Na osnovu ove podele smo napravili i podelu pozicija u firmi, organizaciju timova i grupisanje usluga:

Projekti

 

Kreativa

 

 

Produkcija

 

Dizajn

 

Mediji

  • Zakup medija: Facebook, LinkedIn, Google
  • Planiranje medija: optimizacija prodajnog levka

 

/   /   /

 

Nama ovaj spisak deluje sasvim dovoljno. Međutim, nekad dobijemo i upit za uslugu koja nije na ovoj listi. Postoje neke usluge koje jednostavno ne nudimo jer nisu kompatibilne sa našom organizacijom. Recimo, organizacija događaja  je jedna od njih. Za takve  usluge ćemo vas proslediti ekipama za koje smo procenili da su jako dobre u svom poslu i dele naše standarde klijent servisa.

A i zabavni su u kafani!

Ova šala je samo uvod u “call 2 action”. To je ono kad objasnimo kako smo najbolji i da nam što pre pošalješ mejl. Međutim, ako razumeš ovakav tekst već znaš šta treba da uradiš.

zdravo@ziska.rs