Ne, ozbiljno

Ne, ozbiljno

Ovo je kao vodič za naš blog

Naši blogovi počinju za ručkom. Tako što neko ispriča dobru priču, neko drugi se nadoveže, a Goran prestane da srče nudle dovoljno da izusti “E, to bi bio odličan blog!” Nekad to bude i Slack poruka, za koju imamo sačuvan skrinšot “Piše ti se blog, vidim!?”

Mi ne pišemo zbog promocije. Ako išta, pored podkastanastupa, konferencija i sl. pretpostavljamo da ti je već muka od nas. Pišemo kada osećamo da ne pričamo o nekim temama dovoljno, da bismo promenili narative u industriji, kada treba o nečemu da istražimo i sredimo misli. Nekad i onako i iz gasa!

Zbog toga, naš blog nema neki skup tema. Ima nas previše i redovno se tuširamo. To znači da često imamo shower thoughts, a svi znamo da se one ne daju ukalupiti. Međutim, da bismo tebi olakšali posao, grupisali smo sve naše blogove u nekoliko grupa:

1. Komunikacije

2.  Advertajzing

3.  Digital

4. Menadžment

5. Žiška

Komunikacije

Oštrooki pedanti će prigovoriti da je ovo u stvari kategorija razno. Manje iskusan pisac bi sada isprozivao oštrooke pedante, ali pošto ja poznajem svoju publiku, priznaću da ste totalno u pravu! Kao što kaže naš podkast: Sve možeš posmatrati kao komunikaciju. Ovde stoje naši blogovi o jeziku, humoru, pop kulturi i slično:

Najbolje knjige o komunikacijama. Izbor iz Žiška biblioteke.

Pročitao sam 50 knjiga za godinu dana, evo zašto sam pametniji.

Ovo je najkompleksnija fora ikada! Šta uopšte znači da fora radi na toliko nivoa?

Trebaju nam nove reči za… pravimo se da smo Milan Vujaklija, a niko se nije rodio u Buhači pored Slunja.

5 stvari koje sam naučio strimujući LoL

Advertajzing

Postoje oni koji misle da su sve što treba reći o advertajzingu već rekli David Ogilvy i scenaristi serije Mad Men. Verovatno su u pravu, ali pošto se već bavimo komunikacijama, preselili bismo diskusiju na desni deo komunikacionog dijagrama: da li je iko čuo to što je rečeno? Obrazovanje u advertajzing industriji je više buvlja pijaca nego univerzitet – sa svake tezge neko nudi svoju verziju činjenica, pa ko jače viče i bolje vrti priču. U takvom okruženju, jedino što nam je ostalo je da dohvatimo gajbicu, popnemo se i zaurlamo:

Da li je prošlost budućnost tvog brenda? Sa koliko nula se piše nostalgija?

Srpski točak brend arhetipa – jer naš Everyman nije isto što i globalni

Šta je zapravo vajb? I kako ga koristimo u advertajzingu?

Najbitniji razgovor o kom brendovi ćute: Na Instagramu sve više pričamo o mentalnom zdravlju. Gde su brendovi?

Brend može biti Morti, ali ne i Rik! Antiheroji nikad popularniji – pa zašto ne i među brendovima?

Četiri opšta mesta advertajzinga koja moraju već jednom da umru.

StarKbucks, kampanje fejla, i zašto ih nema u Srbiji

The Pepsi Ad Can Happen to You Too

10 načina da (ne) ubiješ kampanju: Šibamo kampanje, ali samo ako ispunjavaju ove uslove!

Kako da Effie prijava odlično ispadne: Da ne bude posle “šta me streffie”.

Šta je ADBOOKA i čemu služi?

6 Slogana koji su znak da vam treba kopirajter, a svaki zvuči super!

Vreme je da nešto-ideje umru! 3 razloga da promeniš pristup brejnstormingu. Nadamo se.

Digital

To nam najčešće poso. Pa eto nešto i da mi izjavimo na tu temu:

Šta znamo o TikTok algoritmu i šta je tu bitno za brendove?

Instagram nije raf supermarketa! Važan je osećaj, ne istaknut logo

Ne morate više redovno da postujete! Kako je always on postao prevaziđen

Ne treba vam CM u 2 smene: zašto digital ipak nekada spava

Kako da postaneš digitalac za 9 dana?

8 postova koji su znak da ste spržili community managera

Microinfluenceri NISU Trend za 2018.godinu

Zašto je Youtube rewind najbolji do sada: pisano 2018 btw.

3 stvari koje jedan student treba da zna o digitalu

9 kampanja koje su definisale digital

Šta smo naučili praveći novi sajt: O UX-u, web developmentu i psovkama.

Snimio sam TikTok video od 42 miliona pregleda, evo šta sam naučio iz toga.

Menadžment

Iako se oblačimo kao gomila diletanata, mi se suštinski bavimo raznim menadžmentima: od društvenih medija do menadžmenta projekata. Koliko god mi delovali opušteno, postojimo kao tim zato što završavamo te projekte efikasno i na vreme. To nije moguće samo filozofiranjem o komunikacijama. Potrebna je i menadžment praksa. A praksa bez filozofije je kao slava bez rakije. Vrši poso, ali nit je zabavno nit je to to:

Vreme je da ubijemo perfekcionizam: a evo i 7 saveta kako

Pregledao sam preko 2000 CV-eva i imam par saveta

Pročitao sam 1000 propratnih pisama i imam par saveta

10 idiotskih načina da upropastiš sebi prijavu za posao

Da ti čiča nešto kaže: 5 saveta za početak karijere sa 25 godina iskustva (zajedno)

Dolaziš na intervju za posao? Par iskrenih saveta, da ne kažemo puškice

Šta sam naučila crtajući veb-stripove 2 godine? Ako voliš da kreiraš, a još više da prokrastiniraš, ovo je tekst za tebe.

Introverti mogu da pokidaju sastanak: posle svake rečenice odmoriti 2h u samoći

Kako da nareduješ brzo u agenciji? Nijedan savet ne uključuje nEtVorKiNg

Korporativne skraćenice, iliti hoće li TG slati UGC o USP bez CTA?

Žiška

Jedan od razloga da dospeš na ovu stranicu jeste da razmišljaš o tome da se zaposliš kod nas. Očekujemo da ćeš da nas stokuješ, to je u današnje vreme deo poslovnog bontona. Ali kad već to radiš, bolje to radi kvalitetno, a to znači zaređaj prvo po ovim blogovima:

Šta je Žiška?

Praktikanti nam vode firmu? O našem programu prakse iliti treningu za posao

Kako smo sa pozicija prešli na sleševe i napravili haos na LinkedInu

Zašto pravimo novi podkast? Kad si već tu, zaprati nas!

Kakvu kafu pijemo i šta to govori o nama

Kako izgleda ŽIŠKA test?

Žiškini digitalni duhovi: Otkrili smo mračne tajne iz mladosti naših kolega – i nisu lepe!

Zašto retko izlazimo na pičeve?

Soćko & Jelly: Evo ko su Dwight i Jim Žiška tima.

Storage Time: naša stari podkast

Dolaziš nam u goste? 100% efektivan vodič za preživljavanje ŽIŠKA podkasta

Praktikant uzvraća udarac: Kako zaista izgleda praksa u Žiški? Napisano u aprilu, neke stvari su se promenile, ali suština je ostala ista

Kako štreberi flexuju? Ovo je Žiška biblioteka

BoŽIŠKA priča: Kreativni osvrt na klasičnu priču o tome šta je bitno

24 sata sam bio offline. Šta jedan digitalac radi bez interneta?

Moj prvi brejnstorming. Šta? Ko? Kako? A?